پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۹۱۱۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تقدیرنامه سه ستاره دریافت کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ چهارمین همایش ملی آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی با تقدیر از سازمان های برتر شرکت کننده برگزار شد. 
 
امروز دهم بهمن ماه در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه که در روز دوم کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه های انسانی در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار شد، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بین ۲۴ سازمان شرکت کننده و ۱۰ منطقه شهرداری تهران، «تقدیرنامه سه ستاره» را کسب کرد.
 
محمد خیاطیان درباره انگیزه شرکت سازمان فرهنگی هنری در این همایش گفت: قطعاً شرکت کردن در چنین همایش‌ها و جشنواره‌هایی در بردارنده اهداف مشخص و معینی است و سازمان با انگیزه و هدف رشد و توسعه در جایزه تعالی آموزش شرکت کرده است. دریافت جوایز و تقدیرنامه‌ها برای سازمان‌ها خوشایند است و موفقیت سازمان را در عرصه ملی معرفی می‌کند اما به نظر می‌رسد مهم‌ترین نتیجه که از شرکت در این جایزه برای سازمان ما فراهم می‌شود، ارزیابی و ممیزی سازمان از خود است. این ارزیابی و پایش می‌تواند وضعیت موجود آموزش منابع انسانی را منعکس سازد و بینش و نگرش علمی به فرایند‌ها و ساختارهای نظام آموزش منابع انسانی سازمان دهد. به عبارت دیگر اشراف بر کمبود‌ها و کاستی‌ها را برای ما مشخص ‌کند.
 
تقدیر از سازمان فرهنگی هنری در چهارمین همایش ملی آموزش

محمد خیاطیان معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری ارتقای جایگاه و عملکرد مدیریت‌های آموزش و ایجاد انگیزه را از دیگر اهداف شرکت در این همایش دانست و گفت: افزایش سطح کیفی و تعالی آموزش منابع انسانی و از سوی دیگر آشنایی با جدید‌ترین دستاورد‌ها در حوزه آموزش منابع انسانی از مهم‌ترین اهدافی است که در معاونت مالی و اداری سازمان دنبال می‌شود.
 
وی با اشاره به اثر بخشی آموزش در سازمان گفت: تلاش داریم پیوندی با آموزش سازمان و سایر بخش‌ها و سازمان‌ها ایجاد کنیم تا وضعیت موجود آموزش منابع انسانی سازمان منعکس شود و موفقیت سازمان در عرصه ملی معرفی شود.
 
تقدیر از سازمان فرهنگی هنری در چهارمین همایش ملی آموزش

خیاطیان با تاکید بر اینکه آموزش سازمان فرهنگی هنری صرفا با هدف آموزش انجام نمی‌شود، افزود: آموزش در سازمان فرهنگی هنری با هدف ایجاد انگیزه با نگاه و رویکرد معیشتی به کارکنان نیز پیگیری می‌شود تا همکارانی که در سازمان آموزش می بینند بتوانند اثر این آموزش را در حقوق و مزایای خود ببینند.
 
تقدیر از سازمان فرهنگی هنری در چهارمین همایش ملی آموزش

 در سال گذشته نیز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سومین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه رتبه سوم را دریافت کرد و تقدیرنامه دو ستاره به محمد خیاطیان، معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تقدیم شد. محمد جعفری مدیر منابع انسانی در چهارمین دوره این جایزه تقدیر نامه سه ستاره دریافت کرده است.

مطالب مرتبط
نظر شما