پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۵
کد خبر: ۹۱۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
با ارائه ۱۰۰۰ محصول فرهنگی به دبیرخانه
دبیر نخستین جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه از گشایش نمایشگاه محصولات ارائه شده به جشنواره فیروزه خبر داد.
نمایشگاه محصولات فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری گشایش یافتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید مصطفی کشفی درباره آثار ارائه شده به نخستین مرحله از جشنواره فیروزه اظهار کرد: از زمان اعلام فراخوان این جشنواره تا کنون قریب به هزار اثر و ایده به دبیرخانه جشنواره ارائه شده است. 

وی با بیان اینکه میزان استقبال از جشنواره فیروزه فراتر از حد انتظار بود، ادامه داد: ۸۰۰ اثر حقوقی، ۱۵۰ اثر حقیقی و بیش از ۴۰ ایده تولید محصولات فرهنگی به دبیرخانه جشنواره فیروزه ارائه شده است که منتخبی از این آثار از صبح امروز در نمایشگاهی واقع در ساختمان اصلی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بلوار کشاورز به نمایش درآمده است. 
 
دبیر نخستین جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه با بیان اینکه امکان بازدید از این نمایشگاه برای عموم فراهم است، اظهار کرد: این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه دایر خواهد بود. 

کشفی با بیان اینکه مباحث مربوط به قرآن و خانواده در بسیاری از آثار ارائه شده به چشم می‌خورد، درباره داوری و انتخاب آثار برگزیده نیز اظهار کرد: تمامی آثار ارائه شده از امروز مورد داوری قرار گرفته و با معیارها و مؤلفه های جشنواره تطبیق داده می‌شود و آثاری که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد به عنوان آثار برگزیده معرفی و از تولیدکنندگانشان تقدیر خواهد شد.  

 

وی اضافه کرد: در بخش ایده‌ها نیز، از افرادی که ایده‌های ناب و فاخر را ارائه کرده باشند تقدیر و در مراحل بعدی کار برای ارائه و عملیاتی کردن ایده از آنان حمایت خواهد شد. 
 نمایشگاه محصولات فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری گشایش یافت

دبیر نخستین جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه در پایان از حضور تولیدکنندگان محصولات فرهنگی و استقبال انجام شده از این جشنواره قدردانی و ابراز امیدواری کرد که مراحل بعدی این جشنواره با کیفیت بیشتری برگزار شود. 

مطالب مرتبط
نظر شما