جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۵
کد خبر: ۹۱۱۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
فرهنگسرای هنگام همزمان با آغاز ایام دهه فجر به منظور پاسداشت این ایام برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر فرهنگسرای هنگام روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه میزبان شهروندان در جشن «آفتاب در بهمن» است. 

این برنامه در بخش‌هایی همچون اجرای تواشیح، اجرای سرود ستارگان پرهیزکاری از گروه حنانه، مسابقه، پخش کلیپ‌های انقلابی، نمایش و چندین عنوان برنامه دیگر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به فرهنگسرای هنگام مراجعه کنند.

در ادامه ویژه‌برنامه دهه فجر، فرهنگسرای هنگام مسابقه نقاشی شاد، کودکان شاد را روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه با موضوع انقلاب برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند. در این مسابقه کودکان شرکت‌کننده می‌بایست تصویر ذهنی خود را از انقلاب و ایام دهه فجر به تصویر درآورند. در پایان این مسابقه آثار برگزیده از سوی هیئت داوران داوری شده و برندگان ضمن دریافت هدیه، آثارشان در شبکه پویا پخش خواهد شد.

برگزاری شب شعر انقلاب با همکاری کانون شعر هنگام در تاریخ ۲۰ بهمن ماه از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام  است. در این نشست، شاعران انقلابی ضمن حضور در برنامه، اشعار خود را با موضوع انقلاب قرائت می‌کنند. این نشست از ساعت ۱۸ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات برنامه‌های این ایام می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۴۹۱۴۹۱ تماس بگیرند.
نظر شما