پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۶
کد خبر: ۹۱۱۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
نشست‌های تخصص ارتقای محصولات فرهنگی برگزار می‌شود
مصطفی رحمان دوست، محمود برآبادی، مسعود ملک یاری و مهدی شعبانی در نخستین نشست تخصصی «بررسی استانداردهای کتاب کودک» به بررسی شیوه‌های ارتقای کیفیت داستان و شعر کودک و نوجوان می‌پردازند.
«بررسی استانداردهای کتاب کودک» در نشست‌های تخصصی ارتقای محصولات فرهنگیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه‌ کتاب کودک و نوجوان در ۶ نشست پی درپی به بررسی استانداردسازی کتاب کودک در حوزه‌ شعر و داستان، ترجمه، تصویرگری، ویرایش، چاپ و نشر و مخاطب شناسی خواهند پرداخت.

نخستین روز از برگزاری این نشست‌ها ۱۷ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ در مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران برگزار می‌شود. مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده‌ پیشکسوت و رئیس کتابخانه‌ ملی کودک و نوجوان، محمود برآبادی نایب رییس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، مهدی شعبانی منتقد و پژوهشگر کتاب و مسعود ملک یاری نویسنده و مترجم و منتقد این حوزه با ارائه‌ راهکارهایی به بررسی نقاط ضعف و قوت تألیف خواهند پرداخت و در ادامه راهکارهایی برای استانداردسازی این حوزه ارائه خواهند داد.

این نشست‌ها در راستای برگزاری «چهارمین دوسالانه‌ی همایش و جشنواره ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی» که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی  برگزار می‌شود، تمهید شده است.

مرکز مطالعات فرهنگی در چهارراه ولی‌عصر (عج)، خیابان برادران مظفر شمالی، بن بست مهربان، واقع است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۴۸۶۹۲۹ تماس بگیرند.
نظر شما