جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۳
کد خبر: ۹۱۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
فرهنگسرای رضوان هزمان با یوم الله ۱۲ بهمن برگزار می‌کند:
فرهنگسرای رضوان همزمان با گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن، در ویژه برنامه «میهمانی لاله‌ها» با شعار من انقلابیم میزبان عاشقان ولایت و رهبری است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در برنامه «میهمانی لاله‌ها» که صبح روز ۱۲ بهمن ماه در جوار گلزار مطهرشهدای انقلاب اسلامی در بهشت زهرا (س) و محل جایگاه جلوس تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی برگزار می‌شود؛ ایستگاه‌های متنوع فرهنگی و هنری برپا است.

همچنین گروه سرود دانش آموزی شهید فرجی به سرپرستی حسین نصیری حدود ۱۸ سال فعالیت هنری دارد و در حال حاضر ۴۰ عضو ثابت دارد که امروز با اجرای سرودهای انقلابی درسی و هشتمین سالگرد گرامیداشت  فجر انقلاب اسلامی در کنار ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی است.

سرپرست گروه سرود شهید فرجی با بیان این که تا امروز بیش از ۱۲۰ اثر با موضوعات مختلف از سوی این گروه سرود، تولید شده و بخشی از شعرها نیز بازخوانی اشعار انقلابی معروف است، اظهار داشت: خوشبختانه آثار تولیدی این گروه در جشنواره‌های مختلف نیز مورد استقبال قرارگرفته‌اند و در سال ۱۳۹۲ نیز رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

ایستگاه‌های فرهنگی هنری که در محل جایگاه تاریخی جلوس امام خمینی (ره) مستقر هستند شامل: ایستگاه اهداء خط نوشته، رادیو رضوان، ایستگاه نگاه گذر انقلاب (دیوار نوشته‌های انقلاب)، ایستگاه هم عهدی با شهدا، ایستگاه عضوگیری کانون خادم الشهدا، ایستگاه اکرام و محسنین گفتمان دینی و انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و قرآنی، ایستگاه اهداء دل نوشته‌ای به شهدا و امام شهدا، ایستگاه کودک و نوجوان، ایستگاه ختم قران کریم،کارگاه‌های هنرهای تجسمی استاد غلامحسین الطافی و .... است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌های می‌توانند به نشانی: بهشت زهرا (س) گلزار مطهر شهدا، جنب جایگاه جلوس امام خمینی (ره) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما