سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۴
کد خبر: ۹۱۱۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کارگاه نقاشی «من انقلابی‌ام» در نگار گذر خاتم (ص)
دفتر مشق عشق عنوان محصولی است که به مناسبت ورود به سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در ایستگاه‌های فرهنگی هنری فجر به شهروندان عرضه می‌شود.
دفتر مشق انقلاب در دهه فجر توزیع می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در منطقه ۱۸ با عنوان «ایران ما، انقلاب ما» و با شعار «اجازه‌ نفوذ نمی‌دهیم» و «تقویت جریان انقلابی‌گری» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۹۵ برگزار می‌شود.

به گفته مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸، فرهنگسرای خاتم (ص) با برگزاری دومین جشنواره دانش‌آموزی سرود و تئاتر انقلابی که از پنجم بهمن در ۱۰۰ منطقه برگزار شد به استقبال دهه فجر رفت و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به زودی برگزار خواهد شد.

اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ افزود: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایی، ایستگاه‌های فرهنگی هنری برپا و علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هم چنین دفتر مشق عشق شهدای انقلاب با هدف آشنایی نسل‌های جوان و نوجوان با الگوهای انقلاب توزیع می‌شود.

وی گفت: دفتر مشق عشق دفترچه‌های کوچکی است که طرح جلد آنها حاوی تصاویر شهدای انقلاب است و در پشت جلد دفترچه نیز خاطره‌ای خواندنی از آنان  تنظیم و تدوین شده و این دفترچه به عنوان هدیه‌ای از سوی غرفه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

رییس فرهنگسرای خاتم (ص) ادامه داد: در طرح جلد این دفترچه‌ها تصاویر شهدای انقلاب، شهید آیت الله دکتر محمد مفتح، شهید مرتضی مطهری، شهید محمد علی رجایی، شهید باهنر، شهید آیت اللّه شیخ محمد صدوقی، شهید بهشتی، شهید سید مجتبی نواب صفوی، آیت الله محمدرضا سعیدی، شهید اندرزگو، محبوبه دانش‌آشتیانی، آیت الله دستغیب و هم چنین  در پشت جلد آنها خاطراتی آموزنده از شهدا درج شده است.

بختیاری با اشاره به برگزاری ورک شاپ «من انقلابی‌ام» گفت: این ورک شاپ نقاشی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل نگار گذر دائمی خاتم (ص) خانه فرهنگ امام علی (ع) برگزار می‌شود. موضوع این مسابقه برداشت آزاد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است و نمایشگاهی با موضوع «فجر ۳۹» پیرامون موضوعات پیروزی انقلاب اسلامی برپا می‌شود. این برنامه روز شنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۰ در نگار گذر دائمی خاتم خانه فرهنگ امام علی (ع) میزبان علاقه‌مندان است.

وی در تشریح سایر برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مردمی منطقه ۱۸ از ۱۴ تا ۲۱ بهمن در زیرگذر متروی تئاتر شهر هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان شهروندان است و هم چنین به میمنت دهه فجر از ۱۶ تا ۲۱ بهمن مشاوره حقوقی رایگان با مشارکت کانون بسیج حقوق دانان در مرکز رشد کودک و مادر به شهروندان ارائه می‌شود. شنبه ۱۶ بهمن نیز ویژه برنامه روز خانواده در خانه فرهنگ امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

به مناسبت دهه فجر، جشن انقلاب نیز در ویژه برنامه این هفته «آدینه‌ها عیدند» میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. این ویژه برنامه با هدف ایجاد پیوند بین نسل جوان با شهدای انقلاب اسلامی و هم چنین در گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و شهدای مدافع حرم، روز جمعه ۱۵ بهمن ساعت ۱۰ الی ۱۲ به نشانی بزرگراه شهید آیت الله سعیدی، شهرک ولیعصر (عج) خیابان پژاند، بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می‌شود.

شهروندان علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما