جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۱
کد خبر: ۹۱۲۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
مهلت دریافت آثار چهارمین سالانه تبادل آثار چاپ دستی(کارت پستال) تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شد.
تمدید فراخوان چهارمین سالانه تبادل آثار چاپ دستیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه لاله با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در «چهارمین سالانه تبادل آثار چاپ دستی (کارت پستال)»، مهلت دریافت آثار این سالانه را تا روز شنبه ۳۰ بهمن تمدید کرد.

سالانه تبادل چاپ دستی (کارت پستال) با همکاری و استقبال هنرمندان، سه دوره متوالی در نگارخانه لاله برگزار شده است. این رویداد تلاش کرده تا در استقبال از بهار و سال نو، بستری برای تبادل آثار هنری بین هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی فراهم کند.

چاپ دستی از جمله واسطه‌های بیان هنری است که با توجه به ارزش‌های تصویری، زیبایی شناسی و قابلیت تکثیر یک اثر با حفظ اصالت‌های هنری، همواره مورد توجه هنرمندان زیادی در ادوار مختلف تاریخ هنر بوده است.

در سالانه تبادل چاپ دستی، هر هنرمند نسخه‌های چاپی (کارت پستال) خود را (با موضوع بهار یا آزاد) به دبیرخانه ارسال می‌کند که از بین آثار، تعدادی از نسخه‌ها به صورت انتخاب تصادفی به دیگر شرکت کنندگان به عنوان عیدانه اهدا خواهد شد و هر هنرمند نیز بسته‌ای حاوی آثار هنرمندان دیگر را دریافت خواهد کرد. همچنین تعدادی از آثار نیز برای فروش در نمایشگاه این سالانه به نمایش درخواهد آمد. آثاری که واجد شرایط فراخوان و مطابق با استانداردهای چاپ باشند در سالانه شرکت داده خواهد شد.

از همه هنرمندانی که در زمینه چاپ‌های هنری کالکوگرافی (حکاکی روی فلز)، چوب، لینولئوم، لیتوگرافی و سیلک اسکرین تجربه دارند دعوت می‌شود تا با در نظر داشتن متن فراخوان، در این سالانه شرکت کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ است و پس از انجام پروسه تبادل، نمایشگاه آثار در بهار سال نو در نگارخانه برگزار خواهد شد.
نظر شما