شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۲
کد خبر: ۹۱۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
کارگاه هنری «من انقلابی‌ام» در نگارگذر دائمی خاتم(ص)
به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران کارگاه زنده هنری «من انقلابی‌ام» با حضور هنرمندان نقاش برگزار می‌شود.
هنرمندان نقاش فرازهای انقلاب را به تصویر می‌کشندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، در کارگاه هنری «من انقلابی‌ام» هنرمندان نقاش با سبک‌های مختلف آبرنگ، رنگ روغن، مداد کنته... و با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر به هنر نمایی می‌پردازند.

در این کارگاه هنری دانش آموزان با موضوعات ۱۲بهمن و ورود امام(ره)، ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روز فجر، دی ماه و فرار شاه  و ... به نقاشی خواهند پرداخت.

در پایان این ورک شاپ هدایایی به رسم یادبود به شرکت کنندگان اهدا می‌شود و همچنین از کارهای هنری ارائه شده، نمایشگاهی در نگار گذر دائمی خاتم(ص) خانه فرهنگ امام علی (ع) به نمایش در می آید.

کارگاه زنده هنری «من انقلابی ام» با مشارکت هنرستان فنی حرفه ای دخترانه حضرت مریم، روز سه شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۰ در خانه فرهنگ امام علی(ع) به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجتمع شهید مختار سلیمانی برگزار می‌شود و نمایشگاه آثار نیز از این تاریخ میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما