جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۵
کد خبر: ۹۱۲۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
آیین گشایش رسمی پردیس تئاتر تهران با حضور شهردار تهران، رییس سازمان فرهنگی هنری، جمعی از هنرمندان و با اجرای برنامه‌های مختلف نمایشی سه‌شنبه ۱۹ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود.
افتتاح رسمی مرکز هنرهای نمایشی پردیس تئاتر تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین گشایش رسمی پردیس تئاتر تهران با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری، هنرمندان و خانواده هنرمندانی همچون؛ زنده یاد داوود رشیدی، زنده یاد محمود استاد محمد، استاد جمشید مشایخی و استاد محمد‌علی کشاورز که سالن‌های تئاتر تهران به نام و یاد آنها نامگذاری شده است و جمعی از هنرمندان، مخاطبان مردمی و مسئولان سه‌شنبه ۱۹ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود.  
 
جشن گشایش سالن‌ها، اجرای نمایش در محوطه باز و سالن‌ها که شامل پرفورمنس، موسیقی محلی، عروسک‌های غول پیکر و تقدیر از تعدادی هنرمند فعال عرصه هنرهای نمایشی، از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه مبارک فجر و آغاز رسمی فعالیت این مجموعه بزرگ نمایشی برگزار خواهد شد.
 
همچنین در پایان برنامه بخشی از نمایش «من» به کارگردانی فرهاد تجویدی اجرا خواهد شد. 
 
پردیس تئاتر تهران به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تئاتر کشور با داشتن ۱۰ سالن نمایشی و امکانات مختلف، فعالیت گروه‌های نمایشی در اتوبان امام علی جنوبی، محلاتی شرقی، خیابان شهید شاه آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی واقع شده است. 

این مرکز این روزها با اجرای نمایش «من ...» به کارگردانی فرهاد تجویدی، نمایش «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب، نمایش «تاج عروس خاله و خروس» به کارگردانی احمد سلیمانی، نمایش «روزگار یک سگ» به کارگردانی مهدی قلعه و نمایش «ریحانه» به کارگردانی سیروس همتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

نظر شما