پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۷
کد خبر: ۹۱۳۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روزگذشته به تماشای نمایش «من» در پردیس تئاتر تهران نشست و برای تماشای فیلم «ماجان» به کاخ مردمی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رفت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «ماجان» ساخته رحمان سیفی آزاد به تهیه‌کنندگی محمدمهدی عسگرپور و از تولیدات موسسه تصویر شهر، روز گذشته ساعت ۲۳ با برگزاری مراسم «فرش قرمز» در کاخ مردمی جشنواره به نمایش درآمد. 
  
محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نیز در این آیین حضور داشت و در کنار عوامل و علاقه‌مندان به سینما به تماشای نخستین ساخته رحمان سیفی آزاد نشست.
   
در فیلم «ماجان» مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بابک انصاری، مهدی احدی، عرفان به رزین و سارا میرایی به ایفای نقش می‌پردازند.
  
«ماجان» روایتگر قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود روبه‌رو هستند.
  
صلاحی روز گذشته پیش از حضور در پردیس ملت به پردیس تئاتر تهران رفت و ساعت ۱۹:۳۰ به تماشای نمایش «من...» کاری از فرهاد تجویدی نشست. 
   
«من»، داستان چند جوان در یک کلاس بازیگری است که در غیاب مدرس خود، ایده‌ها و نمایش‌هایشان را مقابل تماشاگران به نمایش در می‌آورند و هریک در منیت اثری که تولید کرده گرفتار می‌شوند.

نمایشنامه این اثر را حمید ورد و فرهاد تجویدی با همکاری هم به نگارش در آورده‌اند و با بیش از ۵۰ بازیگر آن را روی صحنه می‌برند.
نظر شما