جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۵
کد خبر: ۹۱۳۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
در نشست رییس و معاون مالی اداری سازمان فرهنگی هنری مطرح شد
رییس سازمان فرهنگی هنری در دیدار با معاون مالی اداری و مدیر منابع انسانی این سازمان بر اهمیت آموزش کارکنان تاکید کرد و مهم‌ترین عنصر آموزش را خلاقیت دانست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد خیاطیان، معاون مالی اداری و محمد جعفری، مدیر منابع انسانی و کارکنان واحد آموزش منابع انسانی سازمان فرهنگی هنری در نشستی با محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری دیدار کردند و تقدیرنامه سه ستاره چهارمین جایزه تعالی آموزش و توسعه را که در ۱۰ بهمن ماه دریافت کرده بودند، به رییس سازمان فرهنگی هنری اعطا کردند. 
 
در این نشست محمد خیاطیان، معاون مالی اداری سازمان فرهنگی هنری با اشاره به فعالیت‌های آموزشی کارکنان گفت: واحد آموزش کارکنان سازمان فرهنگی هنری تلاش‌های بسیار خوبی در عرصه آموزش داشتند که به پاس قدردانی زحمات و نهایتاً موفقیتی که به دست آمد، تقدیرنامه سه ستاره چهارمین جایزه تعالی آموزش و توسعه تقدیم رییس محترم سازمان می‌شود.
 
وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سال گذشته نیز در سومین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه، تقدیرنامه دو ستاره دریافت کرد و در چهارمین دوره این جایزه در بین ۲۴ سازمان شرکت کننده و ۱۰ منطقه شهرداری تهران موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره شده است. 
 
در ادامه محمد جعفری، مدیر منابع انسانی سازمان فرهنگی هنری به اقدامات واحد آموزش کارکنان در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: تدوین نظام جامع آموزش سازمان، فعالیت کمیته راهبری آموزش متشکل از ۱۰ نفر از اعضا با هدف هم‌فکری درباره فعالیت‌های آموزش و توسعه منابع انسانی، تدوین استراتژی آموزش، تشکیل کمیته خبرگان سازمان فرهنگی هنری، تدوین استاندارد و شناسنامه آموزشی مشاغل با بهره گیری از منابع مختلف عم از شرح وظایف شغلی، شاخص های شایستگی و مصاحبه میدانی از جمله اقداماتی بود که امسال انجام شد.
 
وی اضافه کرد: همچنین در سال ۹۴ و ۹۵ با طراحی و برنامه‌ریزی ۹۰ عنوان دوره آموزشی، ۱۵۰ کلاس آموزشی برای کارکنان در رسته‌های ده گانه برگزار شده است. 
 
در ادامه این نشست محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری، از تلاش معاونت مالی و اداری سازمان قدردانی کرد و با بیان اینکه آموزش مدیران باعث افزایش بازدهی آنها می‌شود، تصریح کرد: باید پیوندی میان آموزش سازمان فرهنگی هنری با سایر بخش‌ها و سازمان‌های شهرداری ایجاد شود تا وضعیت موجود آموزش منابع انسانی در سازمان فرهنگی هنری منعکس شود. اگر بخواهیم آموزش را ارتقا دهیم، باید همواره تلاش کنیم که در رتبه اول باقی بمانیم.
 
رییس هیئت مدیره سازمان فرهنگی هنری ادامه داد: مهم‌ترین عنصر آموزش خلاقیت است و به اعتقاد من خلاقیت آموزش دادنی است. مسئله بعدی اهمیت بالای طرح درس است. باید تفاوت کارکنانی که آموزش داده شدند با دیگران مشخص شود و دروس دیگری که برای آموزش لازم هستند، معین باشد.
 
 در پایان این نشست مقرر شد لوح تقدیر چهارمین جایزه تعالی آموزش و توسعه در سازمان فرهنگی هنری و مناطق نصب شود.  



نظر شما