جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۱
کد خبر: ۹۱۳۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
در همایش «روز روشنایی» فرهنگسرای خاوران بررسی می‌شود؛
سلسله نشست‌های «روز روشنایی» همزمان با دهه فجر و با موضوع «تبیین نقش ولایت فقیه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی»، چهارشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۵ در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
تبیین نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش رسانه خبری سازمان فر هنگی هنری شهرداری تهران، همایش روز روشنایی با حضور حجت الاسلام ماندگاری، ابراهیم حاجی محمدزاده مدرس و پژوهشگر حوزه اندیشه حضرت امام (ره)، عضو شورای فرماندهی سپاه، مؤسس دفتر سیاسی سپاه، فرماندهان بسیج و ائمه جماعات در سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
 
ویژه‌برنامه «روز روشنایی» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.
 
 نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و هشت سال دفاع مقدس، و ولایت فقیه و هدایت گری در تحولات و ابعاد سیاسی ؛فتنه ۸۸ و برجام ، از جمله مباحثی است که در نشست روز روشنایی توسط کارشناسان بررسی می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند از ساعت ۱۵ به نشانی فرهنگسرای خاوران به نشانی میدان خراسان، خیابان خراسان، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما