جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۷
کد خبر: ۹۱۴۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
نگارخانه آفرینش مجتمع فرهنگی هنری نور میزبان فریبا معصومی هنرمند معلول فومنی در نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی «عشق و اثر» می‌شود.
نمایش دست‌ساخته‌های هنرمند معلول در نمایشگاه «عشق و اثر»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی «عشق و اثر» یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ گشایش می‌یابد و تا پنجم اسفندماه ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای علاقمندان و هنردوستان است.
 
در این نمایشگاه هنرهای دستی و سنتی هنرمند معلول فومنی در رشته‌هایی از قبیل پولک‌دوزی، کاموابافی، عروسک‌سازی، گل‌سازی به معرض نمایش و فروش گذاشته می‌شود.
 
فریبا معصومی، از زمان تولد دچار بیماری راشیتیسم بوده و تا امروز که ۳۱ ساله است تنها سرش رشد کرده؛ اما با این وجود بیکار ننشسته و برای اینکه خودش را به همگان ثابت کند با هر روشی از نقاشی گرفته تا پولک‌دوزی، کاموا‌بافی، عروسک‌سازی، گل‌سازی و...سعی کرده هنرش را به نمایش بگذارد؛ آن هم با شرایطی که از نظر هر انسانی با جسم سالم دشوار به نظر می‌رسد.
 
وی تاکنون نمایشگاه‌های هنری بسیاری را با هدف ایجاد انگیزه و امید به زندگی در جوانان برگزار کرده است و با همین هدف نیز به مدت ۱۰ روز در نگارخانه آفرینش مجتمع فرهنگی هنری نور پذیرای شهروندان است. همچنین این هنرمند معلول شنبه سی‌ام بهمن‌ماه ساعت ۱۰ طی نشست صمیمانه‌ای با علاقه‌مندان از عشق و امید برایشان سخن خواهد گفت.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما