جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۵
کد خبر: ۹۱۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
یک بازیگر پیشکسوت درباره افتتاح پردیس تئاتر تهران گفت
جمشید جهانزاده افتتاح پردیس تئاتر تهران را به فال نیک گرفت و بر نقش مهم هنرمندان باسابقه در سیاست‌گذاری و مشارکت در این مجموعه تاکید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پردیس تئاتر تهران به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تئاتر کشور با ۱۰ سالن نمایش روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه افتتاح شد. جمشید جهانزاده، بازیگر پیشکسوت درباره افتتاح پردیس تئاتر تهران گفت: افتتاح هر سالن تئاتری را به فال نیک می‌گیرم و خوشحال می‌شوم. چون هم امکان کار به وجود می‌آید و هم یک مکان فرهنگی به شهر اضافه می‌شود. 

وی اضافه کرد: وقتی مکان‌های تئاتر بیشتر شود، فرصت برای فعالیت بیشتر هنرمندان هم افزایش می‌یابد. باعث خوشحالی است که مسئولان شهرداری تهران علاوه بر کارهای عمرانی به فکر راه‌اندازی مراکز فرهنگی هم هستند و این یک امتیاز است.
 
این کارشناس ارشد پژوهش هنر به راهبردهای مورد نیاز برای هدایت بزرگ‌ترین مجموعه تئاتر کشور اشاره کرد و گفت: برای تبدیل شدن پردیس تئاتر تهران به یک پاتوق فرهنگی و فعالیت بهتر آن باید از کسانی که در این حرفه سابقه دارند و اصطلاحاً استخوان خرد کرده‌اند، مشورت بگیرند، چون این افراد بهتر می‌توانند نظر بدهند. البته مدیران در بحث‌های اداری و مدیریتی صاحب نظر هستند، اما اگر قرار است این مجموعه کاربردی و قابل استفاده شود، نظر هنرمندان اهمیت بالایی دارد. 
 
جهانزاده در پایان گفت: برای مسئولان پردیس تئاتر تهران آرزوی موفقیت می‌کنم و از آنها ممنونم که به چنین کارهایی می‌پردازند. 
 
پردیس تئاتر تهران به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تئاتر کشور با داشتن ۱۰ سالن نمایشی و امکانات مختلف برای فعالیت گروه‌های نمایشی در اتوبان امام علی جنوبی، محلاتی شرقی، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی واقع شده است.  
 
این مرکز این روزها با اجرای نمایش «من» به کارگردانی فرهاد تجویدی، نمایش «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب، نمایش «تاج عروس خاله و خروس» به کارگردانی احمد سلیمانی، نمایش «روزگار یک سگ» به کارگردانی مهدی قلعه و نمایش «ریحانه» به کارگردانی سیروس همتی فعالیت خود را آغاز کرده است.
مطالب مرتبط
نظر شما