جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۹
کد خبر: ۹۱۴۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
باشگاه فیلم ایران زمین فرهنگسرای ابن سینا، فیلم سینمایی «آقای هیچ‌کس» را روز دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه اکران و سپس تحلیل می‌شود.
فیلم سینمایی «آقای هیچ‌کس» در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای ابن سینا به منظور آشنایی علاقه‌مندان با هنر سینما و بررسی تکنیکی و هنری فیلم‌ها، نمایش و تحلیل فیلم سینمایی «آقای هیچ‌کس» به نویسندگی و کارگردانی ژاکو وان دورمال و تهیه‌کنندگی فلیپ گودو روز دوشنبه ۲۵ بهمن با حضور کورش جاهد منتقد سینما در سالن آمفی‌تئاتر تاتر فرهنگسرا برگزار می‌کند.

فیلم داستان زندگی مرد ۱۱۸ ساله‌ای به نام نیمو نوبادی را روایت می‌کند که آخرین انسان فانی روی کره زمین پس از رسیدن انسان به جاودانگی است. نیمو تقریباً تمام خاطرات گذشته خود را به یاد می‌آورد. او به سه معشوق زندگی خود، طلاق پدر و مادرش و تحمل سختی‌های پس از آن و انتخاب‌هایش در سه تقاطع بحرانی زندگی خود اشاره می‌کند: ۹ سالگی، ۱۵ سالگی و ۳۴ سالگی. 

مسیر زندگی او با هر کدام از انتخاب‌هایش تغییر می‌کند. فیلم روایتی غیر خطی دارد و سرشار از تحلیل‌های فلسفی است.

علاقه‌مندان برای تماشای فیلم می‌توانند روز مذکور ساعت ۱۷ به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک غرب فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸ – ۸۸۳۶۶۳۶۶۶ تماس بگیرند.

نظر شما