شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۲
کد خبر: ۹۱۴۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
نخستین فیلم رئال - انیمیشن ایرانی «مبارک» هر روز در سه سانس در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن به نمایش در می‌آید.
نمایش عمومی «مبارک» در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن آغاز شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «مبارک» اولین ساخته سینمایی محمدرضا نجفی امامی است که پس از پنج سال کار مداوم و با استفاده از فن‌آوری‌های روز انیمیشن سازی جهان تهیه شده است. این فیلم هر روز ساعت ۱۱، ۱۴:۳۰ و ۱۸ در این سینما اکران می‌شود.

مبارک اولین رئال – انیمیشن کاملاً ایرانی است که تمامی مراحل تولید آن در داخل کشور انجام پذیرفته است و بیش از ۱۱۰ نفر انیماتور در ساخت و تولید آن فعالیت داشته‌اند.

انیمیشن «مبارک» به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی، تهیه‌کنندگی علی نجفی امامی و بازی الناز شاکردوست داستان پیرمرد نقالی را روایت می‌کند که با عروسک‌هایی که در اقتباس از شخصیت‌های شاهنامه فردوسی ساخته شده‌اند، به کسب و کار مشغول است. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت‌های سیاه افسانه‌ای، دنیا را به سوی تاریکی و تباهی کشانند. نگرانی او، عروسک‌هایش را وادار می‌کند که وارد عمل شوند و برای کمک رساندن به پیرمرد نقال، با نوه جوان او همراه می‌شوند و داستان پرفراز و نشیب و ماجراجویانه‌ای را آغاز می‌کنند.

همچنین فیلم‌های سینمایی «شاباش» به کارگردانی «حامدکلاهداری» ساعت ۲۰، «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی «قربان محمدپور» ساعت ۱۶:۲۰ و ۲۱:۳۰ و «جنجال در عروسی» به کارگردانی «سید رضا خطیبی» ساعت ۱۲:۴۰ در این سینما در حال اکران است.

سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی واقع شده است، شهروندان برای خرید بلیت و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۵۵٠۵٠٣٧٣ تماس بگیرند.

نظر شما