شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۶
کد خبر: ۹۱۴۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
فیلم سینمایی «سالی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کلینت ایستوود در فرهنگسرای اندیشه اکران می‌شود.
نمایش و نقد «سالی» در فرهنگسرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «سالی» به کارگردانی کلینت ایستوود و نویسندگی تاد کمارنیکی سه‌شنبه ۲۶ بهمن در فرهنگسرای اندیشه به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود.
 
سالی یا (Sully) براساس داستان بلندترین وظیفه توسط چسلی سولنبرگر و جفری زاسلو است. در این فیلم ستارگانی همچون تام هنکس، آرون اکهارت، لورا لینی، هولت مک‌کالانی و جری فرارا نقش دارند. نخستین نمایش فیلم در ۱۴ مه ۲۰۱۶ و در طی جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ بود، و سپس در ۱ ژوئیه ۲۰۱۶ در ایالات متحده به نمایش درآمد.
 
این فیلم داستان خلبان آمریکایی چسلی «سالی» سولنبرگر و فرود اضطراری قهرمانانه پرواز ۱۵۴۹ یو اس ایرویز از خطوط هوایی ایالات متحده را که در ژانویه ۲۰۰۹ با ۱۵۵ مسافر و خدمه در رودخانه هادسون نشست و همچنین تبلیغات پس از آن و بررسی نحوه عملکرد خلبان را به تصویر می‌کشاند.
 
در نشست نقد و بررسی این فیلم که با اجرای محمدرضا مقدسیان همراه است، نیما حسنی نسب به بحث و بررسی پیرامون فیلم خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم و حضور در جلسه نقد و بررسی می‌توانند روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۸به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند. حضور برای عموم آزاد است.

نظر شما