پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۳
کد خبر: ۹۱۴۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌کند؛
فرهنگسرای فناوری اطلاعات با رویکرد جذب استعداد‌های برتر و ایجاد کارآفرینی، کارگاه تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت را زیر نظر کارشناس متخصص برگزار می‌کند.
کارگاه تخصصی آموزش تعمیرات موبایل و تبلتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه تخصصی آموزش تعمیرات موبایل و تبلت در دو دوره مقدماتی و پیشرفته با استفاده از آخرین تجهیزات به روز زیر نظر رامین تاج گردون متخصص حرفه ای تعمیرات موبایل و تبلت برگزار می‌شود.

دوره مقدماتی شامل آموزش الکترونیک و استفاده از ابزار تعمیرات شناسایی طبقات موبایل و تبلت و عیب‌یابی است. به‌طوری که کارآموز در پایان دوره توانایی تعویض آی سی و هارد هر موبایل و تبلتی را به دست می‌آورد.

در دوره پیشرفته نقشه خوانی، سیم کشی‌های تخصصی روی برد، تعویض تاچ و LCD، عیب یابی های آماری، عیب‌یابی‌های  فوق تخصصی روی برد های انواع موبایل و تبلت  آموزش داده می‌شود.

آموزش نرم افزار‌های مختلف سیستم عامل اندروید و iOS  به صورت مشروح و تخصصی از دیگر بخش‌های آموزشی این دوره‌ها به شمار می‌رود.

این دوره ها همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۸ به صورت انفرادی یا گروهی برگزار می‌شود. 
دانش آموختگان پس از  گذراندن آزمون‌های مختلف و کسب نمره قابل قبول مدرک معتبر دریافت می کنند.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت دراین کارگاه به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902130 تماس بگیرند.
نظر شما