جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۷
کد خبر: ۹۱۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
خانه فرهنگ میثاق چهارشنبه ۲۷ بهمن‌ماه کارگاه آموزشی تولید کتاب گروهی توسط نوجوانان را با عنوان «در مسیر کتاب» در مدرسه بنت‌الهدی برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه آموزشی «در مسیر کتاب» برای تولید کتاب گروهی توسط نوجوانان به همت خانه فرهنگ میثاق در مدرسه بنت‌الهدی برگزار می‌شود. این برنامه ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه با تأکید بر ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ کتابخوانی و رشد علمی و علاقه‌مندی به مطالعه اجرا می‌شود. 

«در مسیر کتاب» یکی از برنامه‌های حوزه کتابخوانی خانه فرهنگ میثاق است که به صورت کارگاهی با حضور عزت‌الله الوندی، نویسنده ادبیات کودک برگزار می‌شود و طی آن دانش‌آموزان با همراهی کارشناس برنامه و مشارکت یکدیگر یک کتاب را به صورت گروهی نوشته و تصویرسازی می‌کنند.
 
این کارگاه آموزشی برای آشنا کردن دانش‌آموزان دوره دبستان و راهنمایی با لذت نوشتن است که می‌کوشد نوشتن را برای آن‌ها دلچسب کند و آن را از یک فعالیت دشوار و دور از دسترس به فعالیتی شیرین و انجام‌شدنی برای کودکان تبدیل کند.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از برنامه‌های خانه فرهنگ میثاق می‌توانند به  این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۹۱۵۷ تماس بگیرند.
 

نظر شما