جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۱۴۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
با حضور هنرمندان، ورزشکاران و کارشناسان برگزار می‌شود
مراسم افتتاحیه هفته آگاهی از مغز با شعار «مغزت رو بشناس» روز جمعه ۲۹ بهمن ماه با حضور هنرمندان، ورزشکاران و کارشناسان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم ویژه هفته آگاهی از مغز با شعار «مغزت رو بشناس» به همت ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و فرهنگسرای ارسباران جمعه ۲۹ بهمن ساعت ۱۵ با هدف ارتقای آگاهی عمومی نسبت به عملکرد مغز در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این برنامه با سه رویکرد ارتقای عملکرد مغز، شناسایی بیماری‌های مغزی و پرهیز از برچسب‌گذاری روی بیماران مبتلا به بیماری‌های روانی با حضور دکتر کمال خرازی، دبیر ستاد علوم شناختی، دکتر علیرضا زالی، رییس سازمان نظام پزشکی، دکتر احمد جلیلی، رییس انجمن روانپزشکان ایران و دکتر محمدتقی جغتایی، رییس انجمن علوم اعصاب ایران و مشاور عالی ستاد علوم شناختی برگزار می‌شود.
 
سخنرانی کمال خرازی، گفت و گو با محمدتقی جغتایی و علیرضا زالی، شعرخوانی افشین یداللهی، گفت‌وگو با احسان حدادی و علیرضا نادی، قهرمانان ملی همچنین اجرای صندلی داغ و گفت‌وگوی چالشی با حسن عشایری به همراه شعرخوانی کامران رسول‌زاده از برنامه‌های این نشست تخصصی است.
 
مغز انعطاف‌پذیر، مغز ورزشکار، مغز سالم، مغز اجتماعی و مغز هنرمند از محورهای اصلی این نشست است که با حضور متخصصان مغز تحلیل و بررسی می‌شود. داریوش اسدزاده، علیرضا نادری، سیاوش صفاریان پور و محسن سلیمانی، رییس فرهنگسرای ارسباران از دیگر حاضران نشست هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات به بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
 

نظر شما