جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۵
کد خبر: ۹۱۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
نمایشگاه «نقاشی خط» کاری از گروه هنری «گردآویژ» با تکنیک‌های نقاشی، خطاطی، نقاشی خط و نگارگری یکم تا ۱۰ اسفند ساعت ۱۴ تا ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران به نمایش گذاشته می‌شود .
نمایشگاه «نقاشی خط» کاری از گروه  هنری «گردآویژ»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آثار نمایشگاه «نقاشی خط» با تکنیک‌های نقاشی، خطاطی، نقاشی خط، تایپو گرافی و نگارگری بر روی سطوح دایره‌ای شکل و ساز دف با هنرمندی مائده زارعی، لاله دهقان منشادی، غزاله سابقی و پریسا مجلسی ارایه شده است.

مائده زارعی فارغ التحصیل رشته کتابت و نگارگری است و نزد استادانی چون لاله دهقان و عل گنجی به یادگیری هنر پرداخته است. وی کسب رتبه اول رشته هنرهای سنتی در مسابقات فرهنگی هنری، نمایشگاه گروهی نقاشی خط در نگارخانه گل نرگس (وزارت ارشاد)، کسب رتبه برتر و دیپلم افتخار از بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان سال ۹۴، نمایشگاه انفرادی نگارگری و گل مرغ در گالری هنرکده کوه پیما سال ۹۵ و نمایشگاه گروهی بازار هنری در خانه هنرمندان سال ۹۵ از فعالیت‌های این هنرمند است.

علاقه‌مندان برای بازید از نمایشگاه‌ها می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکترشریعتی، بالاتر از پل سیدخندان خیابان جلفا مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  ۲۲۸۷۲۸۱۸-۲۰ تماس بگیرند.

نظر شما