پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۴
کد خبر: ۹۱۴۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
در آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ مطرح شد
آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رییس فرهنگسرای سرو برگزار و طی آن بهنام خادم به عنوان مدیر جدید این منطقه معرفی و سعید صدرائیان تکریم شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه با حضور رییس، معاونان و مدیران مناطق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حبیب‌الله غفوری، قائم‌مقام شهردار منطقه ۶ در فرهنگسرای سرو برگزار شد. در این مراسم سعید صدرائیان به خاطر زحماتش در این منطقه مورد تجلیل قرار گرفت و بهنام خادم به عنوان مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رییس فرهنگسرای سرو معرفی شد.
 
در این مراسم محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری به اهمیت کار فرهنگی و نقش آن در سایر حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: باید ریشه همه مشکلات را در نظام آموزش یا کاهش کارهای فرهنگی جست‌وجو کنیم. اشکالاتی که وجود دارد، مطمئناً به اینجا بر می‌گردد. حتی اشکالاتی مانند مسائل صنعتی و پزشکی نیز به مسائل فرهنگی مرتبط است. به عنوان مثال کسی که خودرو می‌سازد و خودرویش مشکل دارد، فرهنگ این را ندارد که باید کارش را درست انجام دهد تا جان آدم‌ها حفظ شود.

وی افزود: اگر عدالت در توزیع ثروت به وجود می‌آمد، الان مردم در خوزستان دچار بحران ریزگردها نبودند. زیربنای مسائلی مانند عدالت نیز به فرهنگ مربوط است. اکنون در برخی مدارس روستایی کمبود دفتر وجود دارد، اما در مناطق برخوردار تهران دفتر اصلاً موضوعیتی ندارد. اگر کار فرهنگی می‌کردیم که وزارتخانه‌ها به جای سررسید دفتر تولید کنند، این مشکل تا حد زیادی حل می‌شد. این سررسیدهای گران و نفیس به چه درد می‌خورد؟ به نظر من سررسید مصداق اسراف در کشور ماست. اینکه چاپخانه‌ها سررسید چاپ کنند و مردم بخرند اشکالی ندارد، اما چرا دستگاه‌های دولتی این کار را می‌کنند. از ریزترین تا درشت‌ترین کارها برای اصلاح نیاز به کار فرهنگی دارد. 
 
مشاور شهردار تهران با اشاره به تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ عنوان کرد: آقای صدرائیان نگاه ارزشی و متدین و ولایی دارند و من خیلی تلاش کردم در فرهنگسرا بمانند. از زحمات ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه کارهایش موفق باشد. از کارکنان فرهنگسرای سرو هم سپاسگزارم.
 
وی اضافه کرد: آقای خادم هم که از مدیران خوش‌سابقه و متعهد هستند تا دیروز رییس فرهنگسرای رازی بودند و خوب کار کردند و از امروز به عنوان رییس فرهنگسرای سرو مشغول می‌شوند. از ایشان انتظار دارم همه تجربیاتشان را در منطقه ۶ به کار بگیرند و از شهردار منطقه 6 هم می‌خواهم با ایشان همکاری سازنده‌ای داشته باشند. منطقه ۶ از مناطق مهم تهران است که باید کارهای مهمی در آن انجام شود و فرهنگ قرآنی و ولایی ترویج شود. 
 
سعید صدرائیان، رییس پیشین فرهنگسرای سرو از زحمات همکاران این فرهنگسرا سپاسگزاری کرد و گفت: از اعتماد طولانی مدتی که دکتر صلاحی به من داشتند، خیلی تشکر می‌کنم. امیدوارم آقای خادم در کارشان موفق باشند و بتوانند مسیرشان را به خوبی طی کنند. ایشان از مدیران خیلی خوب و باتجربه سازمان فرهنگی هنری هستند. 

بهنام خادم، رییس جدید فرهنگسرای سرو نیز از اعتماد رییس سازمان فرهنگی هنری تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانم زحمات آقای صدرائیان را ادامه بدهم و کارهای فرهنگی خوبی انجام دهیم. انشالله با شهرداری منطقه هم تعامل موثری خواهیم داشت و آن طور که شایسته مردم منطقه ۶ است، در کارهای فرهنگی تلاش خواهیم کرد.

نظر شما