پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۷
کد خبر: ۹۱۴۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
در همایش ملی بهبود در سیستم‌های مدیریت شهری، تندیس زرین و گواهی‌نامه شایستگی در مدیریت فرآیند به دکتر محمود صلاحی اعطا شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نخستین همایش ملی بهبود در سیستم‌های مدیریت شهری، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توانست تندیس طلایی اولین جایزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار را که شامل تقدیرنامه از سوی معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و رییس همایش و گواهی‌نامه شایستگی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار را از سوی مدیر عامل شرکت بهفا نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران از آن خود کند. 

تجلیل از شایستگی سازمان فرهنگی هنری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار

در متن لوح تقدیر آمده است: 
جناب آقای دکتر صلاحی رییس محترم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

چه غرور آفرینند اندیشمندانی که با بهره‌گیری مناسب از شاخص‌های اندیشه، علم، تجربه، خلاقیت، تعهد و استفاده بهینه از امکانات و منابع، بر فرق مشکلات پا نهاده، از شداید و موانع موجود، پلکان صعود ساخته‌اند.

اندیشمندانی که با کشف و تدوین قانون‌مندی‌های خلقت و یکارگیری آن در عرصه‌های مختلف علمی، خدمت به خلق خدا را وظیفه خود می‌دانند و برای توسعه و بالندکی ایران اسلامی، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

بی‌شک برگزاری موفقیت آمیز «نخستین همایش ملی بهبود سیستم‌های مدیریت شهری» که در آن تخصص‌های مختلف مدیریت شهری حضوری فعال و پویا داشتند، مرهون دقت، تلاش و مساعدت همه تلاشگران اعم از شورای سیاستگذاری، اتاق فکر، اعضای کمیته و حامیان و مجریان است.

وظیفه خود می‌دانیم به نمایندگی از کلیه تلاشگران این همایش از حضرتعالی به عنوان کسب رتبه برتر در مدیریت فرآیند کسب و کار کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

توفیقات روزافزون خضرتعالی را در راه توسعه علمی و پژوهشی خواستاریم.

ناصر امانی
معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و رییس همایش

تجلیل از شایستگی سازمان فرهنگی هنری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار

علاوه بر این، گواهی‌نامه شایستگی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار نیز به سازمان فرهنگی هنری تعلق گرفت. 

در متن این گواهی نامه آمده است.

مدیران و کارکنان محترم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

پیشرفت ایران اسلامی جز در پرتو اراده ملی و تلاش یکایک افراد این مرز و بوم میسر نخواهد بود. بر خود می‌دانیم تلاش ستودنی مدیران و کارکنان آن سازمان را برای کسب رتبه اول در جایزه «مدیریت کسب و کار» که برای نخستین بار با عنایت پروردگار توسط نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران برگزار گردید، ارج نهیم. 

امید است این افتخار موجب افزایش انگیزه برای رشد روزافزون سازمان در این حوطه گردد.

دکتر مهرداد کرمانی
مدیر عامل شرکت بهفا

تجلیل از شایستگی سازمان فرهنگی هنری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار

نخستین همایش ملی بهبود سیستم های مدیریت شهری، چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه با حضور مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در هشت محور از جمله جایگاه مدیریت فرآیند در شهر هوشمند، مدل ها و روش های پایش و ارزیابی بلوغ، ساختار سازمانی فرآیند محور و نقش بهبود فرآیندها در اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

مطالب مرتبط
نظر شما