جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۸
کد خبر: ۹۱۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
تقدیر عضو شورای اسلامی شهر تهران از فرهنگسرای انقلاب اسلامی
احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران روز جمعه ۲۹ بهمن‌ها ضمن بازدید از فرهنگسرای انقلاب اسلامی از دایر بودن کتابخانه این فرهنگسرا در روز جمعه تقدیر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این بازدید که جمعه بیست و نهم بهمن ماه صورت گرفت، احمد مسجدجامعی همراه با عبدالمطهر محمدخانی، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی به بازدید کتابخانه آفتاب رفت. عضو شورای شهر تهران از فعال بودن کتابخانه فرهنگسرا در روز جمعه قدردانی کرد و آن را نشانه پویایی این مرکز فرهنگی دانست. عضو شورای شهر تهران از موزه فرهنگسرا که در طبقات منفی یک و دو ساختمان بهمن واقع شده بازدید کرد. وی سپس در نگارخانه مهر این مرکز حاضر شد و از عکس های قاسم حاج محمدی از روزهای انقلاب اسلامی با عنوان «قاب انقلاب» دیدن کرد. 

مسجد جامعی در آخرین تهران گردی خود بهمن ماه به همراه آبادیان، شهردار منطقه ۱۱ به بازدید مراکز فرهنگی مهم و ابنیه تاریخی این منطقه از جمله تالار وحدت، مسجد سجاد، موزه دانشگاه جنگ، خانه اعظم السطنه و فرهنگسرای انقلاب اسلامی پرداخت. 

کتابخانه آفتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی تمام روز های هفته از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب دایر است. 

فرهنگسرای انقلاب اسلامی با بهره مندی از مرکز سبک زندگی قرآنی، سه کتابخانه عمومی، تخصصی انقلاب اسلامی و کودک و نوجوان، نگارخانه، مرکز آموزش و خانه کودک و پیش دبستانی از مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است. این مرکز در خرداد ماه سال ۱۳۷۶ با حضور رئیس جمهور وقت باعنوان مرکز تهران شناسی آغاز به کار کرد. ساختمان این مرکز قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد. 


نظر شما