جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۸
کد خبر: ۹۱۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
فرهنگسرای رازی برگزار می‌کند
فرهنگسرای رازی با همکاری بیمارستان فارابی نهمین جشنواره شمس را با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، پنجشنبه ۵ اسفندماه برگزار می‌کند.
نهمین جشنواره چشم‌پزشکی و علوم بینایی شمسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱، ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره چشم‌پزشکی و علوم بینایی شمس با هدف تجلیل و تشویق دانشمندان و محققان، معرفی پروژه‌های برتر علمی پژوهشی، انگیزش آفرینی برای شکل‌گیری و تشویق پژوهش‌های دانشجویی و تألیفات در عرصه چشم‌پزشکی و علوم بینایی برگزار می‌شود.

بختیاری ضمن تقدیر از دکتر هرمز شمس ریاست جشنواره از زحمات دکتر محمود جباروند دبیر اجرایی جشنواره و دکتر حسین صدر السادات ریاست محترم بیمارستان فارابی تقدیر کرد.

رییس فرهنگسرای رازی اضافه کرد: شناسایی افتخارات و شایستگی‌ها در جامعه چشم‌پزشکی و علوم بینایی ایران و تقدیر و تجلیل دانشمندان، آموزگاران، رهبران و محققان این عرصه یکی از دستاوردهای این جشنواره است و امیدواریم چنین جشنواره‌هایی در تمامی عرصه‌های علمی برگزار شود.

نهمین جشنواره شمس پنجشنبه ۵ اسفندماه، ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی‌تئاتر پروفسور شمس بیمارستان فارابی با حضور مدعوین برگزار می‌شود و مقرر است تا بالاترین نشان جشنواره شمس به دکتر حسن هاشمی اهدا و در ادامه او با برتن کردن حمایل سیمرغ به عنوان طبیب دیدگان مفتخر شود.

نظر شما