پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۸
کد خبر: ۹۱۵۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
دوازدهمین نشست «کتاب‌خوانی دسته‌جمعی نوجوانان» در فرهنگسرای رسانه با حضور فرهاد حسن‌زاده، نویسنده کتاب «هستی» چهارشنبه، ۴ اسفند ساعت ۱۶ در فروشگاه کتاب داستان فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
دوازدهمین نشست «کتاب‌خوانی دسته‌جمعی نوجوانان» برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «کتاب‌خوانی دسته‌جمعی نوجوانان» از برنامه‌های ترویج کتاب‌خوانی در بین کودکان و نوجوانان است که با همراهی رضوان خرمیان نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
 
در این برنامه در هر جلسه یک کتاب برای مطالعه به نوجوانان پیشنهاد داده می‌شود. نوجوانان در طول دو هفته کتاب را تهیه و مطالعه می‌کنند، سپس در برنامه «کتاب‌خوانی دسته‌جمعی نوجوانان» که با حضور نویسنده یا مترجم کتاب برگزار می‌شود، نظرات و پرسش‌هایشان را درباره اثر خوانده شده، مطرح می‌کنند.
 
دوازدهمین نشست «کتاب‌خوانی دسته‌جمعی نوجوانان» با حضور فرهاد حسن زاده، نویسنده کتاب «هستی» چهارشنبه، ۴ اسفند ساعت ۱۶ در فروشگاه کتاب داستان فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی، خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، برگزار می‌شود.

نظر شما