جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۱
کد خبر: ۹۱۵۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
نمایشنامه «سندرم سفارشی» به نویسندگی و کارگردانی فرید آندستا با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان موسسه نسیم سبز حیات در فرهنگسرای فردوس خوانش می‌شود.
نمایشنامه‌خوانی «سندرم سفارشی» به نفع بیماران مبتلا به سرطانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشنامه  «سندرم سفارشی» شنبه هفتم اسفند ساعت ۱۸:۳۰ با حضور سرهنگ ساداتی فرمانده ناحیه سپاه قدس، الهه راستگو عضو شورای شهر تهران، انیسیان رییس بیمارستان ابن‌سینا و جمعی از مدیران شهرداری، خیرین و پزشکان منطقه پنج اجرا خواهد شد.
 
نمایشنامه «سندرم سفارشی» روایت داستان واقعی زندگی زن جوانی است که پرستار بخش بیماران مبتلا به سرطان است که خود او نیز دست بر قضا به بیماری سرطان تیروئید مبتلا می شود.
 
 از آنجایی که او جزو کادر درمانی بوده پزشکان قول درمان سفارشی را به وی می‌دهند اما با رخ دادن اتفاقاتی در مسیر درمان، متاسفانه درمانش با مشکل جدی مواجه می‌شود و این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که او می‌توانست با یک مرحله عمل جراحی و درمان صحیح به زندگی عادی خود بازگردد. این امر باعث شده تا او برای درمان دچار مشکلات فراوانی شده که از جمله آن مشکلات می‌توان به هزینه بالای درمان و تهیه داروهای کمیاب اشاره کرد. در نهایت آشنایی با موسسه خیریه همیاری مبتلایان به سرطان درمان وی از سر گرفته می‌شود.
 
فرید آندستا نویسنده و کارگردان درباره نمایشنامه «سندرم سفارشی» گفت: پس از شنیدن قصه واقعی این زندگینامه تصمیم به نوشتن و اجرای این داستان در قالب نمایشنامه خوانی گرفتم.
 
وی افزود: این نمایشنامه خوانی با نقش‌خوانی هنرمندانی همچون آتش تقی‌پور، فلور نظری، امید زندگانی، فاطمه شکری، شهرزاد عبدالمجید، مسعود شیرانی فرد و لاوینیا هرمزیان اجرا می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای تهیه و رزرو بلیت برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و با شماره تلفن‌های۴۴۰۸۱۰۳۹ و ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما