پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۱
کد خبر: ۹۱۵۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
درهفدهمین ویژه برنامه «روز فرهنگ» از «حسن مرادی» نقاش خودآموخته ۸۱ ساله روز پنج‌شنبه ۵ اسفندماه ساعت ۱۰در فرهنگسرای اخلاق تجلیل می‌شود .
تجلیل از نقاش خودآموخته ۸۱ ساله در « روز فرهنگ »به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهناز انصاف پور کارشناس هنری و مسئول نگارخانه کلک خیال با اعلام اخبر تجلیل از «حسن مرادی» نقاش خودآموخته گفت : ویژه برنامه «روز فرهنگ» که با هدف شناسایی، معرفی و قدردانی از نخبگان فرهنگی منطقه چهارده برگزار می‌شود، این هفته به تجلیل از حسن مرادی هنرمند نقاش ۸۱ساله که از ۷۷ سالگی به طور خودآموخته به هنر نقاشی روی آورده است، اختصاص دارد.

به گفته وی، «حسن مرادی» عضو انجمن نقاشان خودآموخته و ساکن محله شکوفه در منطقه چهارده، پس از فوت همسرش طی سه سال در تنهایی خود به صورت خودآموخته به طراحی و نقاشی ۷۰ اثر پرداخته و آثار خود را در نگارخانه فرهنگسراهای اخلاق، امید، روح الله(ره)، شیخ هادی، اندیشه، گلستان، خانه هنرمندان و کمال الملک به نمایش گذاشته است.

انصاف پور افزود: در مراسم «روز فرهنگ» این هفته، کلیپی تصویری از زندگی، فعالیت ها و آثار این هنرمند نقاش که توسط فرهنگسرای اخلاق تهیه شده است به نمایش در می‌آید.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.
نظر شما