پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۲
کد خبر: ۹۱۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
در مراسم یادبود بهرام ریحانی و مجید بهرامی مقرر شد
مدیر پردیس تئاتر تهران شب پنجم اسفندماه در مراسم یادبود بهرام ریحانی و مجید بهرامی اعلام کرد که مکانی برای فعالیت آکادمی تئاتر فیزیکال در این مجموعه اختصاص داده می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شامگاه پنجشنبه پنجم اسفندماه مراسم یادبود بهرام ریحانی و مجید بهرامی پیش از اجرای نمایش «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب در پردیس تئاتر تهران و با حضور مدیرعامل خانه هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور علاقه‌مندان تئاتر و بسیاری از اعضای انجمن نمایشگران حرکت خانه تئاتر برگزار شد، شهرام کرمی، مدیر پردیس تئاتر تهران با یادی از تلاش های بهرام ریحانی و مجید بهرامی گفت: بنا به پیشنهاد یاسر خاسب یکی از پلاتوهای تمرین مجموعه پردیس تئاتر تهران به اسم این دو هنرمند درگذشته نامگذاری می‌شود و از این به بعد محلی برای فعالیت‌های آکادمی تئاتر فیزیکال خواهد بود.
 
وی اظهار امیدواری کرد که با آغاز فعالیت این آکادمی در سال آینده بتوان مقدمات برگزاری اولین جشنواره تئاتر فیزیکال را فراهم کرد.

در ادامه مجید رجبی معمار، مدیر عامل خانه هنرمندان نیز ضمن حمایت از شکل گیری آکادمی تئاتر فیزیکال گفت: بنده شاهد یکی از اجراهای نمایش «هدیه مرموز» در ژنو بودم و استقبال فوق العاده علاقه‌مندان از این نمایش را مشاهده کردم. امروز خوشحالم که بار دیگر این اثر هنری در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است.

نمایش «هدیه مرموز» که با یادی از بهرام ریحانی و مجید بهرامی اجرای خود را آغاز کرد، تا ۱۰ اسفندماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

نظر شما