پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۶
کد خبر: ۹۱۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) یادواره چهارمین سالگرد شهادت سردار «سیدحمید طباطبایی مهر» چهارشنبه ۴ اسفند بعد از نماز جماعت مغرب و عشا باحضور جمعی از مسئولان فرهنگی، مذهبی و نظامی در مسجد شهید بهشتی برگزار شد.
چهارمین سالگرد شهادت سردار مدافع حرم «سید حمید طباطبایی مهر»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در مراسم یادواره چهارمین سالگرد شهادت سردار مدافع حرم‌ «سید حمید طباطبایی مهر» پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز «حمید قاسمی»، کلیپی با عنوان «مدافع حرم» ویژه آشنایی با شخصیت اخلاقی و انقلابی سردار شهید «سید حمید طباطبایی مهر» پخش شد. 

در ادامه سردار عبدالفتاح اهوازیان به عنوان همرزم و روایتگر، به رشادت‌ها و پایمردی رزمندگان در جبهه های جنگ تحمیلی و همچنین مدافعان حرم پرداخت و در خاطراتی از جبهه‌ها ی جنگ گفت: رزمندگان بصیرت داشتند و نه با چشم سر، بلکه با چشم دل در راهی که ولایت ترسیم کرده بود قدم می گذاشتند و اگر امروز در جهان برای ایران احترام ویژه قائل هستند به خاطر پایمردی و استقامت رزمندگان اسلام است.
 
به گفته سردار اهوازیان در جنگ تحمیلی ۲۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است و ۴۸ کشور به رژیم بعثی عراق کمک می کردند ولی امروز در مبارزه با تکفیری‌های داعش در طول ۶ سال و ۲ ماه،۱۱۶ کشور پول، امکانات ،ماهواره اسلحه و ... در اختیار داعش قرار داده اند تا جایی که علمای جاهل وهابی تجاوز به زنان و دختران را باعث رفتن به بهشت می دانند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که بصیرت افزایی را جهاد اکبر می دانند گفت: خورشید بیداری اسلامی طلوع کرده است و با استعانت از خداوند متعال و دلاوری شهدا انشاءالله در سایه ولایت حضرت آیت الله خامنه ای فلسطین آزاد خواهد شد.

در ادامه مراسم سوگواری و مرثیه خوانی و سینه زنی با حضور مداح اهل بیت (علیهم السلام)داوود شکاری ادامه یافت در پایان مراسم نیز لوح تکریم رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و همرزم شهید به خانواده شهید طباطبایی مهر قرائت و با حضور مسئولان فرهنگسرای اخلاق و سردار اهوازیان، لوح تقدیر و هدیه ای به فرزند شهید اهداء شد. 

نظر شما