پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۲
کد خبر: ۹۱۶۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود؛
نخستین اجلاس سراسری مربیان خلاقیت با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف، ۱۴ اسفند در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.
نخستین اجلاس سراسری مربیان خلاقیتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اولین اجلاس سراسری مربیان خلاقیت با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف، ۱۴ اسفند ساعت ۱۰ در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود. 
 
عبدالرضا کردی مشاور خلاقیت و نوآوری رییس سازمان فرهنگی هنری و دبیر انجمن مطالعات خانواده در ایران در خصوص این اجلاس گفت: برای اولین بار به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت موسسه تحقیقات تربیتی، روان شناسی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی و چند ستاد علمی تربیتی دیگر اجلاس سراسری مربیان خلاقیت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت خلاقیت در کودکان بیان کرد: ترس کودکان از تنبیهات و مخالفت‌های پدر و مادر جزو عوامل عدم بروز خلاقیت در کودکان بوده و طبیعتا والدینی که خود خلاق نباشند نمی‌توانند تربیت خلاق و همچنین انتظار خلاقیت از کودکان را داشته باشند.

کردی افزود: عواملی نظیر عدم توانایی قصه گفتن، عدم توانایی لبخند زدن، عدم توانایی بازی کردن، عدم توانایی حفظ آرامش و تقویت حس صبوری (غر غر نکردن) و... در والدین به عنوان مهم‌ترین عوامل برای عدم ایجاد زمینه بروز خلاقیت در کودکان است.

دبیر کل اجلاس سراسری مربیان خلاقیت و مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ گفت: شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، خراسان رضوی، البرز، خوزستان و فارس در این اجلاس حضور دارند. 
 
تمام مربیانی که در حوزه خلاقیت دارای مدرک رسمی و تجارب علمی هستند می توانند در این اجلاس شرکت کنند و برای هرگونه هماهنگی به نشانی دبیرخانه دائمی اجلاس سراسری مربیان خلاقیت واقع در فرهنگسرای ملل بوستان قیطریه دبیرخانه دائمی اجلاس سراسری مربیان خلاقیت مراجعه کنند.
نظر شما