جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۶
کد خبر: ۹۱۶۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
به همت فرهنگسرای گلستان و همزمان با هفته تربیت اسلامی برگزار می‌شود
همزمان با هفته تربیت اسلامی مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و تربیت اسلامی با مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۸ در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای گلستان با مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۸ مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و تربیت اسلامی را همزمان با هفته تربیت اسلامی برگزار می‌کند. 

امور تربیتی نهادی است که تا به امروز نتایج و آورده‌های تربیتی بسیار ارزشمندی برای نسل‌های متفاوت بعد از انقلاب به ارمغان آورده است. از جمله اهداف مهم نهاد امور تربیتی و تربیت اسلامی می‌توان به آمادگی ذهنی دانش آموزان برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی استکبار، هدایت و رهبری نسل جوان در دوران‌های مهم و سرنوشت‌ساز مانند دفاع مقدس و دفاع از مرزهای کشور، اشاعه فرهنگ اسلامی در میان نسل نوجوان و فضاسازی فرهنگی در میان همه نسل‌های نوجوان و جوان ایران اسلامی اشاره کرد. البته ایجاد انگیزه و روحیه دفاع از ارزش‌های دینی و باورهای انقلاب اسلامی در میان دانش آموزان، تربیت نسل نوجوان و جوان بر اساس آموزه‌های اسلامی و اخلاقی و به طور خلاصه شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان نیز از دیگر اهداف تأثیرگذار و نسل پرور نهاد امور تربیتی و تربیت اسلامی است. 

فرهنگسرای گلستان با توجه به اهمیت و تأثیرگذاری نهاد امور تربیتی و تربیت اسلامی در نظر دارد برنامه ویژه‌ای را با مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران و با هدف گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و تربیت اسلامی سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح برگزار کند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما