چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۶
کد خبر: ۹۱۶۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
اولین همایش مرزبانی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه با شرکت برادران و خواهران و با حضور حجت‌الاسلام محمد محسن مردانی از استادان حوزه علمیه قم در منطقه ۹ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اولین همایش مرزبانی از مکتب اهل بیت عصمت  و طهارت (ع) در منطقه ۹ روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ با شرکت برادران و خواهران و با حضور حجت‌الاسلام محمد محسن مردانی، از استادان حوزه علمیه قم با مشارکت کانون فرهنگی هنری دارالمعرفه در سالن اجتماعات خانه فرهنگ مهرآباد برگزار می‌شود.

این همایش با هدف ترویج مراجعه و بهره‌برداری از متون مرجع دینی در زندگی روزمره و شناخت سبک زندگی فردی، معنوی و عبادی اهل بیت (ع) برگزار می‌شود و برگزاری محفل نورانی قرآن کریم، مداحی علی حقیقی ذاکر اهل بیت، سخنرانی و مراسم تجلیل از بخش‌های این برنامه است.  

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش می‌توانند به نشانی مهرآباد جنوبی، خیابان شهید گزل خو، بعد از پارک کوکب، انتهای کوچه اصفهانی، رو به روی دبستان طلاچیان، سالن اجتماعات خانه فرهنگ مهرآباد مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۶۸۸۵۵۳ فرهنگسرای رویش تماس بگیرند.

نظر شما