شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۱
کد خبر: ۹۱۶۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
به همت مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران
دومین دوره از سلسله نشست‌های تخصصی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی با عنوان درس گفتارهای کیفیت فرهنگی روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند برگزار می‌شود.
بررسی کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در قرآن کریمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اولین نشست درس گفتارهای کیفیت فرهنگی با عنوان «مبانی، مفاهیم و مصادیق کیفیت فرهنگی در قرآن کریم (با تأکید بر معیارهای محتوایی)» با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران برگزار می‌شود.

در این نشست علمی ترویجی حجت الاسلام علی ذوعلم عضو هیات علمی و رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به ارائه طرح «کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در قرآن کریم (با تأکید بر معیارهای محتوایی)» خواهد پرداخت و در این خصوص حجت الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نقد موضوع خواهد پرداخت و همچنین حسین خزائی نیز دبیری نشست را به‌عهده خواهند داشت.

این نشست ۱۰ اسفند ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر شمالی، بن بست مهربان شماره ۲ برگزار می‌شود.

نظر شما