جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۷
کد خبر: ۹۱۶۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
تصویربرداری مستند «مساجد تهران» به کارگردانی بابک بهداد به پایان رسیده و روی میز تدوین قرار دارد.
مستند «مساجد تهران» روی میز تدوین قرار گرفتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «مساجد تهران» به بررسی و مرور وقایع تاریخی مهم در مساجد قدیم و جدید تهران و مقایسه آن ها با یکدیگر می پردازد. در این مستند ۴۰ دقیقه‌ای همچنین سعی شده است که علاوه بر معرفی، فعالیت های فرهنگی که در داخل مساجد انجام می شود، به تصویر کشیده شود.

بابک بهداد از مستند سازان برجسته کشور است که برخی از مستندهای وی طی چندسال اخیر از شبکه مستند سیما پخش شده است.

بهداد ساخت مستندهایی چون: کویرهای ایران، چراغی که روشن شد، دسترنج، دست ها و نجواها، میدان بهارستان، نقوش و ... را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین امسال در جشن سینمای ایران داور هشتمین جشن مستقل فیلم های مستند و در جشنواره فیلم پروین اعتصامی از اعضای هیات انتخاب بخش فیلم های کوتاه مستند بوده است. 

عوامل این مستند عبارتند از: پژوهشگر و کارگردان: بابک بهداد، تصویربردار: صادق سوری، تدوین: سولماز افتخاری، دستیار کارگردان و صدابردار: مهرداد معظمی لواسانی و صدا گذار: حسین قائمی مستند «مساجد تهران» به تهیه‌کنندگی غزال بهی‌زادی از مجموعه مستند «نگارخانه تهران» در حال آماده‌سازی است که این مجموعه مستند، محصول موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهر تهران است و فرهاد ورهرام مشاور پروژه آن است.

نظر شما