پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۰
کد خبر: ۹۱۶۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
رییس فرهنگسرای رویش با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا ارزشمندترین فعالیت فرهنگی است، گفت: یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله» روز سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه در منطقه ۹ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معصومه سادات عمارتی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ و رییس فرهنگسرای رویش اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله» یکی از باارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی است که سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

وی با  اشاره به  حماسه‌آفرینی‌ها و ایثارگری‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد:  رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان و ایثارگری از خاک ایران اسلامی دفاع کردند. شهدا آبروی محله، شهر، استان و کشور محسوب می‌شوند و گرامیداشت یاد و خاطره آنان باید موجب این شود که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

رییس فرهنگسرای رویش ادامه داد: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی شهدا به نوجوانان و جوانان است.

عمارتی افزود: تجلیل از خانواده شهیدان جاویدالاثر این محله، هوشنگ خوش‌خبر و عادل دربندی، قرائت زیارت پرفیض عاشورا، روایت گری دفاع مقدس و سخنرانی از بخش‌های این برنامه است.

«آبروی محله»، یادمان شهدای گرانقدر محلات منطقه ۹ در ایام فاطمیه به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ و با مشارکت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۱ منطقه ۹، حوزه مقاومت بسیج ۲۰۹ موحد و ۲۱۰ شفیع برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان آزادی، خیابان استاد معین، خیابان دامپزشکی شرقی، روبروی مسجد اولیاء (ع)، کوچه شهید دربندی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۳ فرهنگسرای رویش تماس بگیرند.

نظر شما