چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۲
کد خبر: ۹۱۶۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
خانه فرهنگ میثاق در آستانه فرارسیدن نوروز طرح نیکوکاران کتاب را به منظور مبادله و اهدای کتاب اجرا می‌کند.
اجرای طرح «نیکوکاران کتاب» در خانه فرهنگ میثاقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طرح نیکوکاران کتاب از ۱۰ تا ۲۲ اسفندماه با هدف فراهم کردن فرصتی برای دسترسی بیشتر افراد به کتاب‌ها و همچنین گردش کتاب‌های بدون استفاده در جامعه با کمترین هزینه به‌منظور هم‌افزایی فرهنگی و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی اجرا می‌شود.
 
در جریان اجرای این طرح عموم علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مازاد خود را به کتابخانه میثاق اهدا کنند و پس از تأیید محتوای آن، بدون احتساب قیمت، کتاب اهدایی با هر کتاب سالم و قابل استفاده تعویض خواهد شد، همچنین شهروندانی که کتابی برای اهدا ندارند نیز می‌توانند به کتابخانه میثاق مراجعه و کتاب مورد نیاز خود را دریافت کنند.
 
گفتنی است؛ با اجرای طرح نیکوکاران کتاب شهروندان از خواندن کتاب‌های جدید بهره‌مند و به صرفه‌جویی در هزینه خانوارها، استفاده بهینه از سرمایه‌های ملی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ایجاد گردشی مناسب برای کتاب‌های بدون استفاده در جامعه کمک می‌کنند.
 
علاقه‌مندان تا ۲۲ اسفندماه مهلت دارند ساعت ۸ تا ۱۹ با مراجعه به کتابخانه خانه فرهنگ میثاق واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، انتهای خیابان مهران در این طرح شرکت کنند؛ همچنین برای آگاهی بیشتر با شماره ۴۴۰۸۹۱۵۷ تماس بگیرند.
نظر شما