شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۰
کد خبر: ۹۱۶۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
در قالب دوازدهمین نشست سینما فرهنگ باشگاه فیلم اندیشه، سه‌شنبه دهم اسفند ماه «ورود» با حضور محمدرضا مقدسیان و مازیار فکری ارشاد به نمایش درآمده و نقد می‌شود.
نمایش  و نقد «ورود» در فرهنگسرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه نمایش و بررسی فیلم‌های برتر سال ۲۰۱۶،  فیلم سینمایی ورود «Arrival» در دوازدهمین نشست سینما فرنگ به نمایش در آمده و بررسی می‌شود. 

ورود یک فیلم علمی–تخیلی درام آمریکایی به کارگردانی دنی ویلنو و نویسندگی اریک هیزرر است که اقتباسی از داستان کوتاه «داستان زندگی تو» به قلم تد چیانگ است. از بازیگران آن می‌توان به ایمی آدامز، جرمی رنر، فارست ویتاکر و مایکل استلبرگ اشاره کرد. 

این فیلم از نظر کاربران سایت IMDB یکی از ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ است و در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار نامزد هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده بود که در نهایت تنها توانست جایزه اسکار بهترین تدوین صدا را بدست بیاورد.

«ورود» روایتگر داستان زندگی لوییس یک زبان‌شناس برجسته است که اغلب اوقاتش را به تدریس در دانشگاه اختصاص می‌دهد. با فرود آمدن دوازده سفینه فضایی در نقاط مختلف جهان از جمله آمریکا جوی پر از وحشت و ترس و ابهام بر دنیا حاکم می‌شود. ارتش آمریکا با توجه با سابقه لوئیس به سراغش می‌آید و درخواست همکاری می‌دهد تا شاید او بتواند این کلاف سردرگم را باز کند.

این فیلم در نشست این هفته باشگاه فیلم اندیشه، روز سه‌شنبه دهم اسفند ماه با حضور «مازیار فکری ارشاد» و «محمدرضا مقدسیان» به نمایش درآمده و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند.

نظر شما