جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۳
کد خبر: ۹۱۷۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
رییس فرهنگسرای امام (ره) گفت: کرسی‌های آزاداندیشی و کارگاه‌های سبک زندگی از موفق‌ترین برنامه‌هایمان بودند که هم استقبال مخاطب از آن بسیار خوب بود و هم بازخوردهای خوبی دریافت کردیم، چون این برنامه‌ها با کیفیت بالا اجرا شد.
تبیین «شیعه انگلیسی» برای شهروندان مهم‌ترین فعالیت فرهنگسرای امام (ره) در سال ۹۵ بودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فریده صاعلی، رییس فرهنگسرای امام (ره) با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ گفت: ویژه‌برنامه «جلوه سوگ» که در ماه محرم و صفر امسال برگزار شد، یکی از مهم‌ترین و بهترین کارهای سال ۹۵ بود. کار نویی که با توجه به تنوع غرفه‌ها و انسجامی که وجود داشت، یک دست بودن سازمان فرهنگی هنری را نشان داد و کارکنان ثابت کردند چقدر متحد و مسئولیت‌پذیر هستند.
 
رییس فرهنگسرای امام (ره) از برنامه‌های موفق این فرهنگسرا نیز نام برد و گفت: کرسی‌های آزاداندیشی و کارگاه‌های سبک زندگی از موفق‌ترین برنامه‌هایمان بودند که هم استقبال مخاطب از آن بسیار خوب بود و هم بازخوردهای خوبی دریافت کردیم، چون این برنامه‌ها با کیفیت بالا اجرا شد. 

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، تبیین بحث تشیع انگلیسی که در «جلوه سوگ» انجام دادیم، از کارهای مهم فرهنگسرای امام (ره) بود. در جریان این برنامه یکی از غرفه‌های میدان امام حسین (ع) را در اختیار داشتیم و شیعه انگلیسی را به صورت پرسش و پاسخ برای شهروندان معرفی کردیم. کیفیت نشست‌ها در حدی بود که مخاطبان بدون اینکه پذیرایی شوند و جای مناسبی برای نشستن داشته باشند، ساعت‌ها سر پا می‌ایستادند که این مباحث را دنبال کنند. در پایان نیز محصول فرهنگی به صورت کتاب و لوح فشرده ارائه دادیم.

صاعلی در پایان با بیان اینکه کار فرهنگی برای خود کارمندان سازمان فرهنگی هنری همیشه مورد غفلت قرار گرفته، عنوان کرد: ۲۰ سال است که در سازمان فرهنگی هنری حضور دارم و معتقدم برای خانواده‌های دیگر برنامه‌های متنوعی داریم، اما برای خانواده‌های کارکنان کم‌کاری کرده‌ایم. این را فقط من نمی‌گویم و حرف خیلی‌هاست. 

وی افزود: فکر می‌کنم هر چند وقت یک بار باید برای کارکنان سازمان فرهنگی هنری و خانواده‌هایشان برنامه‌های فرهنگی داشته باشیم تا حضور پیدا کنند و از نزدیک با کارها آشنا شوند. امیدوارم بتوانیم هر چند ماه یک بار چنین برنامه‌ای داشته باشیم. 

مطالب مرتبط
نظر شما