جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۴
کد خبر: ۹۱۷۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و رییس فرهنگسرای بهاران درباره هدف خود در سال آینده گفت: باید بتوانیم فعالیت‌های فرهنگسراها را فراگیرتر کنیم و چتر مخاطب‌پذیری‌مان را گسترده‌تر کنیم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی تقی‌نژاد، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و رییس فرهنگسرای بهاران، با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ گفت: از برنامه‌های موثر و خوب سازمان می‌توان به دومین جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی اشاره کرد که حضور هنرمندانی از نواحی مختلف ایران و چند کشور را در خود داشت. ضمن اینکه این جشنواره در چند فرهنگسرا هم برگزار شد و مردم توانستند از آن استفاده کنند. 
 
رییس فرهنگسرای بهاران درباره مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در منطقه خود گفت: در منطقه ۱۷ فعالیت‌های متعدد و خوبی انجام شد که هر کدام به نوبه خود ارزشمند و تاثیرگذار بود. مثل جشن تولد پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها که ما به نیابت از شهدا برای پدران و مادرانشان جشن تولد گرفتیم. اما دومین همایش خوشنویسی مشق صلوات که با حضور ۲۶۰ استاد و هنرمند خوشنویس از سراسر کشور برگزار شد و این هنرمندان در فضایی معنوی مشق صلوات کردند هم از نظر نوع فعالیت و هم از نظر حضور پر رنگ هنرمندان و کیفیت آثار تولید شده از بهترین برنامه‌های منطقه بود.
  
مهدی تقی‌نژاد در پایان گفت: باید بتوانیم فعالیت‌های فرهنگسراها را فراگیرتر کنیم و چتر مخاطب‌پذیری مان را گسترده‌تر کنیم. بنابراین هم باید بر تنوع برنامه‌ها بیفزاییم و هم به کیفیت و استانداردسازی برنامه‌ها دقت بیشتری کنیم. برنامه‌هایی که به تقویت هویت ملی و دینی کمک می‌کنند باید بیشتر مدنظر باشند.
مطالب مرتبط
برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما