شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۱۷۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
رییس فرهنگسرای خاوران مورد توجه قرار گرفتن نقش و جایگاه سازمان فرهنگی هنری از سوی دیگر نهادها همچون؛ وزارت ارشاد، شورای شهر، شهرداری و ... را از جمله اتفاق‌های خوب سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ دانست.
نقش و جایگاه سازمان فرهنگی هنری مورد توجه نهادهای موازی قرار گرفته است
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵و رییس فرهنگسرای خاوران با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ گفت: حضور پر رنگ و موثر سازمان فرهنگی هنری در همه رویداد و رخداد‌های مناسبتی ملی و مذهبی یا موضوعی همچون برگزاری فیلم فجر، موسیقی، فعالیت های قرآنی و... از فعالیت‌های مهم در سال ۹۵ است.
 
وی افزود: نمایشگاه فرهنگ و هنر که جشنواره ای از دستاورهای ده ساله سازمان فرهنگی هنری بود، بهترین برنامه ای است که از سوی سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ برگزار شده است.
 
دوستعلی بیان کرد: مهم ترین اتفاقی که برای سازمان فرهنگی هنری در سال جاری رخ داد این بود که نقش و جایگاه آن از طرف دیگر نهادها همچون؛ وزارت ارشاد، شورای شهر، شهرداری و... مورد توجه قرار گرفت. دلیل این توجه و پر رنگ شدن نقش سازمان فرهنگی هنری حجم بالای فعالیت و برقرار کردن ارتباط موثر با نهادهای موازی است.

رییس فرهنگسرای خاوران درباره بهترین فعالیت منطقه ۱۵ در سال ۹۵ گفت: همگرایی و اجرای موفق طرح «ناحیه محوری» از برنامه‌های موفق در منطقه۱۵ به شمار می‌رود. در این طرح هر یک از روسای خانه فرهنگ و معاونان منطقه مسئولیت اجرای برنامه‌های متمرکز ابلاغی ستاد سازمان فرهنگی هنری در یکی از ۸ ناحیه منطقه را بر عهده دارند.

وی افزود: علاوه بر طرح «ناحیه محوری» می‌توان به اجرای ویژه برنامه‌هایی که توسط فرهنگسرای خاوران در سطح شهر تهران برگزار شده است، اشاره کرد. این برنامه‌ها همچون اجرای کاروان شادی عید سعید فطر، برنامه ویژه برای روز دختر و اجرای کاروان سرخ بصیرت در دهه دوم محرم است که علاوه بر استقبال خوب مردم، در سطح شهر تهران برگزار شد و مسئولیت آن را تنها منطقه ۱۵ بر عهده داشت.

رضا دوستعلی در پایان گفت: همگرایی با سیاست های ابلاغی ستاد سازمان فرهنگی هنری و همچنین همگرایی با نهادهای فرهنگی موثر در سطح منطقه۱۵ از اهداف ما برای سال آینده است. همچنین در همین راستا ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی از حیث تنوع منابع آموزشی و افزایش درآمد از دیگر برنامه های فرهنگسرای خاوران برای سال آینده است.
مطالب مرتبط
نظر شما