پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۲
کد خبر: ۹۱۷۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
نماینده همدان با تاکید بر تبلیغات گسترده استکبار علیه ایران و اسلام گفت: وقتی صدها شبکه ماهواره ای علیه اسلام و ایران و مدافعان حرم جریان سازی می کنند، ما نیز باید با ابزار تبلیغاتی به مقابله با آنها بپردازیم و باید در قالب جشنواره ها و مراسم، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را برجسته کنیم.
رسانه ها بلندگوی مظلومیت مدافعان و شهدای حرم باشندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیر خجسته در گفت و گو با دبیرخانه اولین جشنواره رسانه ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، مدافعان حرم را افرادی خالص توصیف کرد و گفت: باید بدانیم که مدافعان حرم برای ایران امنیت ایجاد کردند و اگر بخواهیم منصفانه به حرکت این عزیران نگاه کنیم، باید قدری فراتر ببینیم و بگوییم که مدافعان حرم برای جهان اسلام و حتی دیگر ادیان جهان امنیت ایجاد کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه خون مدافعان حرم مانع گسترش تروریسم در جهان است گفت: مدافعان حرم نگاهی فراتر از منطقه دارند. آنان برای تامین امنیت در جهان علیه تروریسم در کشورهای عراق، سوریه و لبنان می جنگند.

عضو کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس از رژیم صهیونیستی به عنوان تهدیدی برای جهان اسلام یاد گرد و گفت: مدافعان حرم به رژیم اشغالگر قدس پیام می دهد که حق ندارد پا را از گلیم خود فراتر بگذارد. شهدای حرم زنگ خطر را برای رژیمهای غاصب و استکبار به صدا در آوردند تا بدانند سکوت نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه حرکت مدافعان حرم در طول تاریخ ماندگار است گفت: مدافعان حرم ثابت می کنند که اسلام باید جهانی شود و این مدافع هنگامی که شهید می شوند، اثبات می کنند که برای احقاق حق در جهان، جان هیچ ارزشی ندارد و این شهدا به آسانی از جانشان می گذرند.

خجسته با اعلام اینکه نباید اجازه بدهیم یاد و خاطره این مدافعان به فراموشی سپرده شود گفت: همانگونه که رزمندگان دوران دفاع مقدس فراموش نمی شوند، مدافعان حرم نیز نباید فراموش بشوند و همانگونه که شهدای هشت سال دفاع مقدس از یاد نرفتند و همه ساله برای آنان بزرگداشت برگزار می کنیم، باید شهدای مدافع حرم را تکریم کنیم و اجازه ندهیم که از یادها بروند.

وی با اشاره به تبلیغات سویی که از سوی استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس علیه مدافعان حرم صورت می گیرد گفت: باور ما این است که مدافعان حرم با هدفی مقدس پا به میدان رزم می گذارند، اما استکبار جهانی ادبیات نامناسبی علیه این عزیزان به کار می برد و این تبلیغت سو باعث می شود تا اجر کار این شهدا کمرنگ شود.

نماینده همدان در مجلس از تمامی دستگاهها و رسانه ها خواست تا بلندگوی مظلومیت مدافعان و شهدای حرم باشند و گفت: باید یادمان باشد که مرز ما در لبنان و سوریه وعراق است و اگر مدافعان حرم از این محلها خارج شوند، تروریستها که از سوی استکبار و رژیم صهیونیستی تغذیه و حمایت می شوند، در مدت کوتاهی از مرزهای کشورها عبور خواهند کرد و کشور ما نیز به درد کشورهایی دچار می شود که مورد عملیات تروریستی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه امروزه با اسراییل در مرز سوریه می جنگیم گفت: اگر غافل بشویم، اسراییل در کنار مرزهای ایران با ما می جنگد. بنابر این بهتر است سنگرهایمان را در سوریه و لبنان حفظ کنیم.

خجسته غفلت را مایه تاسف دانست و گفت: امروزه۲۵۰ شبکه فارسی زبان علیه کشورمان تبلیغ می کنند. این در حالی است که شش ماه قبل ۱۶۰ شبکه بودند. بنابر این وقتی استکبار و رژیم صهیونیستی از همه ابزارهایی که در اختیار دارد، علیه کشورمان استفاده می کند، ما نیز باید به نفع مدافعان حرم تبلیغ کنیم.

نماینده همدان تاکید کرد: باید جشنواره برگزار کنیم و به تبلیغ نقش مدافعان حرم بپردازیم و هنگامی که این مدافعان شهید شدند، باید صدای مظلومیت این شهدا را در بلندگوهای جهان فریاد بزنیم. بنابراین هر دستگاه و نهادی به تنهایی مسوول تبلیغ در این مورد است. 
نظر شما