جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۸
کد خبر: ۹۱۷۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی در آستانه سال نو برگزار می کند
عکس های چیدمان فاطمه علیزاده با عنوان «سفره های سلیقه» در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی امروز گشایش می یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دراین نمایشگاه ۳۰ عکس از فاطمه علیزاده که به چیدمان های متفاوت سفره غذا و میوه اختصاص یافته به نمایش درمی آید. نمایشگاه عکس سفره های سلیقه، شامل عکس های روزمره از سفره خانگی است که در فضای اینستاگرام منتشر شده اند. سفره هایی که به مناسبت یک دورهمی چیده می‌شوند و فرصت چشم‌نوازی برای با هم بودن را ایجاد می کند، درست شبیه یک جشن کوچک در هر روز. این  عکس‌ها سلیقه و هنر آشپزی در کنار هم جمع شده اند و قاب های زیبایی از رنگ و طعم را به تصویر کشیده اند و ایده های جالبی برای سفره های سال نو به مخاطبان ارائه می دهد.

فاطمه علیزاده، متولد 1363، روزنامه نگار حوزه سبک زندگی، طراح و ایده پرداز، عکاس تبلیغاتی و صنعتی و برگزار کننده و مدرس دوره های آموزشی پخت و پز آسان است. آیین افتتاح نمایشگاه «سفره های سلیقه» امروز پانزدهم اسفندماه در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی گشایش می یابد و تا پایان اسفند به کار خود ادامه می دهد. نگارخانه مهر در روزهای کاری از ساعت 9 تا 19 میزبان علاقمندان به هنر آشپزی و عکاسی است.

فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9-55419057 تماس بگیرید یا به کانال تلگرامی @F_ENGHELAB  مراجعه کنید.
نظر شما