سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۹
کد خبر: ۹۱۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
یک شاخه زندگی در فرهنگسرای اشراق
همزمان با روز درختکاری و در ادامه ویژه برنامه «هم عهدی با شهدا» کاشت نهال به یاد شهدای آتش نشان با نام «یک شاخه زندگی» از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار در فرهنگسرای اشراق کاشته می‌شود.
کاشت درختچه به یاد شهدای آتش نشانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در راستای اجرای برنامه «نهال هم عهدی با شهدا»، کاشت نهال‌هایی به یاد شهدای آتش نشان همزمان با روز درختکاری اجرا می‌شود. در این برنامه به نام هر شهید آتش نشان در فرهنگسرای اشراق نهالی برای یادبود کاشته می‌شود. 

این برنامه یکشنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۰ که با حضور آتش نشانان اجرا می‌شود، به هر یک از هم‌عهدان با شهدای آتش نشان یک نهال درخت به یاد یک شهید آتش نشان اهدا می‌شود تا با زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، و حفاظت از محیط زیست در فرهنگسرای اشراق کاشته شود. 

همزمان با این برنامه، مراسم روز درختکاری در دیگر مراکز فرهنگی هنری منطقه چهار از جمله در مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه در بوستان نور با نام «بهار طبیعت»  و خانه فرهنگ صدف در بوستان صدف با نام «سفیران بهار» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فلکه دوم تهرانپارس- انتهای خیابان جشنواره- فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و یا با شماره تلفن۷۷۳۹۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما