جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۹
کد خبر: ۹۱۷۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کتابخانه فرهنگسرای فردوس برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حکایت فدک» را که با هدف گرامیداشت ایام فاطمیه و آشنایی شهروندان با خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) برگزار شد نیز معرفی می‌کند.
معرفی برترین‌های مسابقه کتابخوانی «حکایت فدک»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه کتابخوانی «حکایت فدک» برگرفته از خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفندماه برگزار شد.
 
در جریان برگزاری این مسابقه متن عربی خطبه فدکیه و ترجمه آن به همراه سوالات در قالب فایل «پی دی اف» برای بهره‌مندی عموم شهروندان علاقمند به شرکت در مسابقه  در کانال تلگرام فرهنگسرای فردوس قرار گرفت.
 
تا پایان مهلت ارسال پاسخنامه‌ها یک‌هزار و ۱۲ نفر از طریق تلگرام پاسخنامه خود را برای کتابخانه فردوس ارسال کردند. پس از بررسی پاسخنامه‌ها به قید قرعه به برندگان این مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از برنامه های فرهنگسرای فردوس می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و با شماره 44058900 تماس بگیرند.
نظر شما