جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۶
کد خبر: ۹۱۷۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
در روزهای آخر اسفند دو نمایش برای مخاطبان بزرگ‌سال و چهار نمایش ویژه کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روزهای پایانی سال، مراکز فرهنگی هنری وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اجرای ۶ نمایش تازه میزبان علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی هستند. در این میان دو نمایش «رورانس» و «من..» ویژه بزرگ‌سالان روی صحنه می‌روند و چهار نمایش عید اومد بهار اومد، جنگل آرزوها، شنل قرمزی و «قصه تاج عروس خاله و خروس»  ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان اجرا می‌شوند که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

رورانس در فرهنگسرای بهمن
این نمایش که تا پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ در فرهنگسرای بهمن روی صحنه است روایتگر زندگی «شایان» پسر جوانی است که برای ادامه تحصیل قصد دارد به خارج از کشور برود؛ اما قبل از رفتن تصمیم دارد تا دوستان قدیمی خودش را دورهم جمع کند و متن استادش را به اجرا ببرد. 

رورانس به نویسندگی اشکان جباری و طراحی و کارگردانی مهدی محمدی در مدت زمان یک ساعت و ۳۰ دقیقه با حضور بازیگرانی چون شایان فصیح زاده، ملیکا رادمند، علی عظیمی پور، مهدی محمدی، مونس جزی، احسان صادقی عدل، غزاله نصیرلو، سام عبادی، افق ایرجی، علی میرشجاعی، پرند عین بیگی، عرفان قوهستانی، شادی مهدی خانی، عسل دارابی، شایان معماری، نازنین دلشادیان، پروین حبیبی، مهدی اشرافی، آرمان کنگاوری، سجاد غفاری، اندیشه انارمشک روی صحنه می‌رود و تماشای آن برای افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی‌شود.

این نمایش با بهای بلیت ۲۰ هزار تومان ساعت ۱۹ هر روز در فرهنگسرای بهمن روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای خرید بلیت این نمایش می‌توانند به تیوال مراجعه کنند.

فرهنگسرای بهمن در بزرگراه شهید تندگویان، میدان بهمن واقع شده است.

تمدید «من ...» در پردیس تئاتر تهران
نمایش «من ...» با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی بار دیگر اجرای خود را از جمعه ۱۳ اسفندماه در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز کرد.

نمایش «من ...» که همزمان با افتتاح پردیس تئاتر تهران اجرای خود را در این مجموعه آغاز کرد، روایت نمایشی از زندگی مردمان شهر و رفتار اجتماعی آن‌ها در برابر یکدیگر است که تضاد رفتاری اشخاص جامعه در چند تابلو نمایشی را نشان می‌دهد. شیوه اجرایی این نمایش تلفیقی و مدرن که مبتنی بر بدن و حرکت گروهی است با تصویرسازی  یک نوع وضعیت مطلوب انسانی را تجسم می‌کند. 

«من ...» به‌عنوان اثر برگزیده دومین جشنواره تئاتر شهر و سی و سومین جشنواره تئاتر فجر اجرای خود را همزمان با افتتاح پردیس تئاتر تهران در سالن اصلی این مجموعه آغاز.

«من ...» هر روز به جز شنبه‌ها در ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر تهران به آدرس اتوبان امام علی جنوبی، خروجی شهید محلاتی (به سمت شرق)، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران اجرا می‌شود.

برای تهیه بلیت این نمایش به تیوال مراجعه کنید.

«عید اومد بهار اومد» در فرهنگسرای ارسباران
نمایش «عید اومد بهار اومد» به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی ۱۶ تا ۲۵ اسفند صبح‌ها ویژه کودکان در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

در این نمایش بازیگران محسن علی محمدی، مژگان مولایی و مریم آشوری به روایت بهار، رسوم و آیین‌های نوروزی می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۱۹ واحد نمایش تماس بگیرند.

«جنگل آرزوها» در فرهنگسرای فردوس
«جنگل آرزوها» به نویسندگی و کارگردانی امیر قاسمی تا ۲۵ اسفند در فرهنگسرای فردوس ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود.

در این نمایش بازیگرانی چون کتایون همتی، سهراب نسلی اصفهانی، محمد مهدی ابراهیمی ایفای نقش می‌کنند. کتایون همتی طراح صحنه و لباس، بهنام رحیمی آهنگساز و علی‌اکبر پوررسول و سپیده دبیری شاعران این نمایش هستند.

«جنگل آرزوها» روایتگر زندگی «آیدا» است که خواهر خود را به دلیل گریه‌های متمادی از خانه به بیرون می‌برد و در راه با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شود.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای رزرو بلیت با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانید به تیکت مراجعه کنید.

«شنل قرمزی» در مجتمع فرهنگی هنری نور
مهرداد قرآن کیش روایتی تازه از «شنل قرمزی» کلاسیک را ویژه کودکان و نوجوانان تا ۲۰ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری نور روی صحنه می‌برد.

این نمایش هر روز با حضور بازیگرانی چون آرزو خلیلی، مرتضی شریف، فرناز حیدریان، نیلوفر ابراهیمی از ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر می‌توانند تا بیشتم اسفندماه به مجتمع تجاری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری مراجعه کنند و برای رزرو بلیت با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.

برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانید به تیکت مراجعه کنید.

«قصه تاج عروس خاله و خروس» در پردیس تئاتر تهران
«قصه تاج عروس خاله و خروس»  نمایش ویژه کودکان و نوجوان است که تا ۲۶ اسفند در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود. این نمایش بر اساس قصه‌ای از محمدرضا کوهستانی به کارگردانی احمد سلیمانی و با حضور بازیگرانی چون ماشاالله کوهستانی، حمید لاجوردی، بهروز نیازمند، محمدجواد پیروزی، نیما سیاری ساعت ۱۷:۳۰ در مدت زمان ۷۵ دقیقه اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: در شهری عروسی برگزار می‌شود. به علت نبودن تاج عروس، عروس از رفتن به عروسی ممانعت می‌کند... مردم شهر به فکر آوردن تاج عروس می‌افتند...

در پردیس تئاتر تهران به آدرس اتوبان امام علی جنوبی، خروجی شهید محلاتی (به سمت شرق)، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران واقع شده است.

برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانید به تیکت مراجعه کنید.


برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما