پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۶
کد خبر: ۹۱۸۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
گردهمایی بزرگ همیاران طرح جهاد مهربانی پهنه شرق تهران سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۰ با حضور و مشارکت مناطق 4،8،13،14،15 در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این گردهمایی با حضور همکاران فعال پهنه شرق در اجرای طرح جهاد مهربانی و همیاران شرکت‌کننده در این طرح با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری با محوریت جهاد مهربانی و ارایه گزارش از روند اجرای طرح یکی از اعضای فعال همیار مناطق، اجرای گروه کر سالمندان «فرهنگسرای امید» و پخش کلیپ برگزار  می‌شود.
 
طرح جهاد مهربانی به عنوان طرحی راهبردی و عملیاتی از سوی قرارگاه جهاد مهربانی در راستای بهبود وضعیت فرهنگی اجتماعی محرومان شهر تهران که به دلیل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تا کنون به خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دسترسی نداشته و محروم شده‌اند، اجرا می‌شود.
 
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴ در طول اجرای این با کمیته امداد امام (ره) ، اداره آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه چهار ، معاونت اجتماعی منطقه ، موسسات خیریه و نیکوکاری مستقر در منطقه و سایر مراجع به منظور اجرای طرح جهاد مهربانی انجام داده است و همزمان با اجرای فاز نخست این طرح همیاران شناسایی شده در فاز مقدماتی ساماندهی شدند.
 
همیاران فرهنگی با مشارکت در طرح جهاد مهربانی ضمن نذر وقت و تخصص خود در راستای توانمندسازی نیازمندان و حل آسیب‌های اجتماعی سعی و تلاش شایسته ای کردند.  
گفتنی است، بخشی از طرح جهاد مهربانی با شعار «تهران، مدرسه‌ای برای همه» نیز در سطح منطقه چهار اجرا شد .
 
 علاقه مندان به شرکت در این گردهمایی می توانند به نشانی : فلکه دوم تهرانپارس ،خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77354735 تماس حاصل کنند. 
نظر شما