پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۶
کد خبر: ۹۱۸۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
نمایشگاه و کارگاه‌های هنرهای تزیینی ویژه نوروز ۹۶ از ۲۱ تا ۲۶ اسفند در نگارخانه آفتاب برپا خواهد شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای آفتاب نمایشگاه و کارگاه‌های هنرهای تزیینی ویژه نوروز ۹۶ را از ۲۱ تا ۲۶ اسفند ماه برگزار می‌کند و هنرهای تزیینی مخصوص سفره هفت سین و هدایای عید، انواع جعبه‌های کادویی، عروسک‌های دست‌ساز، کیف، زیورآلات و... به نمایش در خواهد آمد.

در این نمایشگاه آثار هنرجویان مدرسه هنری ناربن به سرپرستی مرجان دادگر در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد و در طول برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های ساخت توپک‌های تکه‌دوزی و شماره‌دوزی پیکسل‌های چوبی (یکشنبه ۲۲ اسفند ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۷)، گریم کودک، تزئین تخم مرغ با هنر کوبیلینگ و رنگ‌آمیزی تخم مرغ سفره هفت سین (دوشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۴ تا ۱۵،۱۵ تا ۱۶ و 15 تا ۱۷)، ساخت کارت پستال با تکنیک چاپ دستی، ساخت مگنت و گل سینه‌های چوبی (سه‌شنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۷)، آموزش خروس رنگی و آموزش دکوپاژ (چهارشنبه ۲۵ اسفند ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۱ اسفند از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر به نشانی خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده، فرهنگسرای آفتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما