سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۰
کد خبر: ۹۱۸۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
رییس فرهنگسرای آفتاب در گفت‌وگو با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری ویژه‌برنامه «جهاد مهربانی» را شاخص‌ترین برنامه سازمان در سال ۹۵ خواند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معصومه ایمان‌پور رییس فرهنگسرای آفتاب درباره برنامه شاخص سازمان در سال ۹۵ گفت: بهترین برنامه سازمان فرهنگی هنری اجرای «جهاد مهربانی» بود. این برنامه بر اساس فلسفه وجودی سازمان شکل گرفت که حرکت یکپارچه مردم برای نیل به یک هدف مشترک بود. ما در فرهنگسرای آفتاب لحظه ماندگاری را شاهد بودیم از کودکی که لوازم‌التحریر خودش را می‌بخشید تا پزشک متخصصی که ساعت‌ها وقت خود به این طرح اختصاص داد.
 
وی درباره برنامه شاخص فرهنگسرای آفتاب در سال ۹۵ توضیح داد: مسابقه قرآنی «ترنم وحی» و کاشت نهال به یاد شهدای حادثه پلاسکو دو برنامه‌ای بود که به همت فرهنگسرای آفتاب با حضور پرشور مردم برگزار شد. مسابقه قرآنی «ترنم وحی» از آن جهت برای ما برنامه شاخصی بود که ما به عنوان یک نهاد فرهنگی یکی از اهداف اصلی‌مان ترویج فرهنگ قرآن است و این برنامه که در ماه مبارک رمضان، ماه قرآن برگزار شد، توانست تا حد زیادی علاقه‌مندان به کلام‌الله را گرد هم جمع کند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه قرآنی تا حدی خالصانه حضور داشتند که حتی حاضر به دریافت جایزه‌های مادی نبودند.
 
رییس فرهنگسرای آفتاب در پایان گفت: از نقاط قوت سازمان می‌توان به شناسایی موضوعات و برنامه‌هایی که کم‌تر به آنها توجه شده بود و نام برد همچنین در این سال با ارسال شیوه‌نامه‌های مدون و برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تر شاهد اجرای برنامه های تمام مناطق ۲۲گانه با وحدت رویه بودیم.
مطالب مرتبط
برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما