جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۱۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رییس فرهنگسرای سرو درباره برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در سال آینده گفت: امیدوارم موضوع خانواده و سبک زندگی در برنامه‌های سازمان پررنگ‌تر شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهنام خادم مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رییس فرهنگسرای سرو درباره برنامه‌های شاخص این سازمان در سال ۹۵ گفت: امسال شاهد برگزاری برنامه شاخص فراوانی در حوزه‌های مختلف بودیم. در حوزه هنر با برگزاری جشنواره موسیقی «پیامبر مهربانی» و «ارکستر شهر» توانستیم مؤثر ظاهر شویم و همچنین با برگزاری ویژه برنامه «جلوه سوگ» هم در ترویج فرهنگ دینی و هم در فعال کردن یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی وابسته به سازمان «میدان امام حسین (ع)» گام مؤثری برداشتیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور تازه خود در منطقه ۶ درباره برنامه‌های شاخص این منطقه گفت: ویژه‌برنامه‌هایی که به همت این مرکز در فضای مجازی برگزار شده است، شاخص‌ترین برنامه‌هاست به ویژه به این دلیل که تمرکز اصلی آن بر ترویج فرهنگ مطالعه بود. روایت تهران، مسیر و خانواده پایدار از جمله این برنامه‌هاست که خوشبختانه با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان مواجه شد.

وی در پایان افزود: امیدوارم در سال نو چون سال‌های گذشته، سازمان فرهنگی هنری بتواند بر اساس شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، برنامه‌ریزی مدونی کند و تا پایان سال برنامه‌های شاخص فراوانی را تحت این شعار اجرا کند و امیدوارم موضوع خانواده و سبک زندگی در برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری پررنگ‌تر شود. 

مطالب مرتبط
برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما